Tack mamsen

Jahapp..då har man vart vaken sen 05.45 då...Grrr! Jag vill sova, jag behöver min skönhetssömn ju! Nu börjar tröttheten komma smygandes, så snart är det väl dags att lägga sig och sova en timme eller nåt..suck! Ska bli spännande att se om bebis får dom här sovtiderna sen...=)
Igår hade vi en umgås-dag jag och Simon! Var ut och åt lunch på China, gick o kollade upp på banken hur det funkar med gemensamma konton o grejjer...Swedbank kan dra åt ½%&/¤%"¤½&.....Länsförsäkringar here we come! Knallade runt lite på stan..som e så stor..haha! Och sen hem för att förbereda en tur till Gästrike-Hammarby och bilbingo!! =) Bror och Elin följde också med! Tror vi sänkte medelåldern rätt bra där..haha! Men de va lite skojigt..fast lite väl långdraget lär ja ju säga...meen Sofie vann 300 kr!!! Så då var de ändå trevligare!

Var hem till mamma sen och vattnade och tog in posten och där väntade en MYYCKET trevlig överraskning till Oss och Bebis!!! Tack tack tack min kära älskade mor!! Du är Världsbäst, bara så du vet det!! Älskar dej!!

Nu ska jag försöka sova litegrann och sen ska jag spendera dagen hemma hos Maddis!!

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Thyran

Ja nu får vi slåss om vem som ska ha löshåret ;) haha!

Tack själv ! Håller med dej:)

Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback