Svårt de här med rubriker

Gårdagen blev mycket trevlig! Köpte med mig sallad och åkte hem och umgicks med Maddis! Åå vad jag också vill ha hus, med stor altan! Meeen de får allt vänta! Satt där i värmen och pratade och stånkade om vart annat! Simon kom förbi och fikade efter jobbet och vi blev kvar där till halv sex nån gång..Sen blev de grillning hemma hos mamsen med Bror, Elin och Kim..gott och mysigt! Kom väl hem nån gång efter 23 och då var jag helt slut...stupade i säng och har sovit relativt bra inatt..vaknat och behövt gått på toa varannan timme, men har somnat om fort igen..skönt! GIck upp utvilad vid halv tio!
Tanken för dagen var att åka ut och åka båt med Thomas o Elin..meen vädret var inte så bra som lovat idag, så jag la ner det! Istället kommer det bli en tur till Valbo med Moster och kusin...Sen ska jag och älsklingen åka och storhandla! Har pratat om det i en vecka nu tror ja, men de blir inte av! Inte heller har BB-väskan blivit packade än! Ni ska se att jag kommer stå här utan väska när det väl sätter igång...
De märks att det börjar närma sig nu..kommer fler och fler tryck neråt nu och det gör ont så jag nästan skriker rakt ut ibland...eller ont kanske de inte gör direkt, men det är obehagligt och man får stanna om upp om jag gör nånting...På måndag ska vi till barnmorskan igen, får se om magen har växt nåt mer och om bebis har velat fixerat sig ännu! De känns då som att h*n har sjunkit ner ialla fall..trots att det fortfarande trycker på som attan uppåt!!

Duschen ropar på mig..så dags att ta sig dit, så ja e klar sen när det vankas Valbo! Får se om jag kan hitta på nå roligt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

kul att de snart e dax.. vilket datum är du beräknad till?? det dät med väskan.. jag hade inte heller packat den.. men om du har sjukhuset på relativt nära avstånd så hinner du troligen packa den när det är dax.. jag hade skrivit en packningslista som erik kunde gå efter och packa... vissa grejer kan man ju ändå inte packa ner förrän då... å andra sidan kan de va kul att packa väskan.. =)

Postat av: therese

Hallå där jo du nu har man fyndat mycket bra saker som start tills lillan kommer billigt och massa fint blir fler gånger men just nu e det bara fruktansvärt varmt och jobbigt:( vill bara hem nu så snart så kommer vi hem igen hahahah åker tidigt imorron

2008-07-05 @ 19:06:10
Postat av: Therese

Måste vara en otroligt spännande/frustrerande tid nu för dej... Kan på ett vis förstå men samtidigt inte alls.

Hoppas barnmorskan har nåt bra att säga!

Det där med storhandling ja...hrmf. Tänker typ varje dag att jag ska bli seriös, ändra vanor, fylla kyl, frys, etc. men så blir det aldrig av. Bra karaktär man har...

2008-07-05 @ 22:51:48
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Therese

Är supernöjd med kameran! :) Att jag inte är nåt fotogeni sen är en annan sak...

Var jätte sugen på en systemkamera först men sen insåg jag att den var för klumpig för att fylla mina ändamål. Jag ville ha en kamera som jämt kunde ligga i min väska i princip...

Häromdagen när jag valde P80´n (som faktiskt är en kompaktkamera) hade jag svårt att bestämma mig för den och en D60 (systemkamera). Men som sagt, med objektiv och annat skulle det bli alldeles för omständigt att släpa med vart än jag gick... P80´n är som ett mellanting av kompakt och system, hysteriskt bra zoom. Så ja, är supernöjd med den. Känns skönt att slippa lägga ut dyra pengar på objektiv, blixt och annat... Men framöver kanske det blir en sådan tillslut ändå:) Så länge får jag hålla till godo med min nya och "svärfar" skulle säkert vara snäll att låna ut någon av sina. Kul att ha en riktigt bra kamera iaf.

2008-07-06 @ 10:12:59
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback