Myskväll med film o Pizza

Igår slog vi till med en liten myskväll..man vet ju inte hur många kvällar vi har kvar på tu man hand..=) De blev ialla fall film, godis och Verona Pizza!! Helt klart de bästa pizzorna ever!! Mumma!!
Filmen var dock inte de bästa ja sett, men sällskapet var fantastiskt..=)
Somnade vid halv ett och sov till halv 6, sen somnade ja om och sov till 10.00!! Snacka om att ha fått bra sömn helt plötsligt..undrar om det är Bikarbonatets förtjänst!!

Än så länge mås de bra idag..ingen värk..underligt hur det kan förändras från ena timmen till den andra!! Men jag hoppas de håller sig lungt, för Simon ska jobba ikväll...usch, tycker inte alls om att han ska jobba o ha sig! Meeen förhoppningsvis kanske jag får träffa AnnaPoff ikväll!! =) Får väl ta med mej henne till förlossningen annars då...va sägs om de bruden?! =)

Egentligen kanske man ska ge sig ut på en rejäl prommis eller hålla igång som fasen idag då det startar litegrann...hade jag veta att de inte bara ger massa otrevlig värk så..och verkligen sätter igång de så hade ja kanske gjort de..men jaa..vi får se..jag tar de nog mest lungt idag tror ja...kanske åker och sätter mig hemma hos mamma en sväng...solen skiner ju här!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du tänkt ta ryggmärgsbedövning? Du pratade om någon bedövning(?) Just ryggmärgsbedövning är nåt som jag tänker att jag inte vill ta, livrädd (som för allt annat, haha) Tänk om dem skulle göra mig förlamad... Du vet att det kan göra så att värkarna klingar av och förlossningen dras ut på va...

Postat av: Ang1e

Med Emilia kom förlossningen igång efter en färdknäpp ;-P Med Evelina kom förlossningen igång efter en hel dag ute rensandes buskar! Vila har då inte funkat för mig, haha! :-P

2008-07-12 @ 20:58:15
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback