Lugna lördag!

Har inte gjort nåt speciellt idag..mest tagit de lungt! Jag och Simon var hem till mamma en snabbis för att vattna blommorna...men förutom de har jag bara varit hemma! Slappat på sängen och kollat på tv...Mot kvällningen kom Lotta och Ida förbi och gjorde mig lite sällskap...tittade på sommarkrysset och pratade bebis...,haha!!

Bidde ingen dejt med Poff idag, men vi får ta de imorrn istället..;0) Och imorrn ska ja träffa Malin o Carl också..se om Carl kan locka ut lillisen inne i magen! =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite tv..eller kanske läsa lite! Snart kommer älsklingen hem från jobbet också!!

Puss Kram o Sov gott


Kommentarer
Postat av: Therese

Det ska säkert inte va nån fara för ryggmärgsbedövning, att dem sticker fel eller nåt. Som du säger gör dem ju det säkert ofta men tänk om... Hrmf... Gör nog jätte ont iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback