Lekt med min Poffi idag!

Har bestämt mig för att det är slut med att ta det lungt hela dagarna nu! Nu ska här röras på kroppen så bebis vill komma ut därifrån! =) Tog de ganska lungt imorse och gjorde mig i ordning under en längre stund...sen åkte vi hem till Anna en sväng! Planen var att jag, Simon, Anna och Frank skulle åka och spela minigolf i Högbo ellerBoulognern...men de vart oväder som tusan så de fick tyvärr ställas in! I stället hamnade Simon i soffan med en film och jag o Anna åkte till Högbo och fikade! Vi satt o funderade på vad vi kunde hitta på för nåt mot kvällen..och kom fram till att de var läge för bilbingo! Då behöver jag  inte röra på mig föör mycket, men jag gör ändå något! Så de blev Gästrike-Hammarby och tredje bilbingo turen för i sommar..haha!! Börjar känna mig som en pensionär nu! Haha!! Tyvärr vann vi ingenting, men vi hade mycket trevligt ialla fall!! Tror att det kan hända att de kommer ut bilder på Annas blogg sen, så är ni nyfikna på att se vårt äventyr kan ni kika in hos henne! =) Hade i alla fall de mycket trevligt och det är så roligt att ha dej hemma vännen!! Jag försöker o försöker med att få hem henne hit, eller åtminstone liiite norrut...men de går sådär...snyft!!

Imorrn börjar Simon tidigt, så jag har bokat upp Anna på dagen..får se om de blir nån god lunch nånstans kanske! Sen vet jag icke vad kvällen har att bjuda på!! Kanske lite filmmys eller nåt sånt...de får visa sig!

Nu ska jag lägga mig och sova! Har ju inte sovit någon middag idag, så jag e lite trött nu!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! bra att du rör på dig för nu vill vi att bebben ska komma ut!!!!!!!! kör hårt! du är så duktig!

Många pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback