Ingen bebbe inatt

Här sitter jag igen, vilket betyder, ingen bebis inatt!! Däremot så ringde Malin och talade om att vi tydligen fått en tjej inatt som skulle heta Stella, och under tiden som jag pratade med henne fick jag ett mess från Hanna Fredriksson som undrade om bebisen kommit än, för hon hade drömt de inatt..haha..=) Lite småkomiskt!

Idag ska jag ut o ränna igen..=) Men jag Lovar att ja ska ta de lite lungt! Ska på IKEA och luncha med Malin, Anders och Carl, och sen är planen ett besök inne på Lindex!! Dom hade huuur mycket rea som helst när ja va där inne sist..men jag ska inte handla till oss!! =)

Sen blir kvällen bara lugn..då ska jag ta igen mig, vila och slappna av..=)

Duschen nästa!!


Kommentarer
Postat av: thyran

Mmhh precis.. blir så irriterad för de är ju för de mesta de som inte har någon koll alls på hundar som blir biten och för de mesta av golden och småhundar eftersom de tar dem förgivet.



Ja tänk va tiden går ;) Hehe nä nu lär jag jobba på lite !

Kraaams

Postat av: Therese

Kanske betyder det att bebisen kommer idag...? =) Kul med shopping, det finns ju så sjukt mycke söta kläder. Ni har inte kollat kön?

2008-07-09 @ 14:38:09
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Hanna

tur att det inte vart nån bebis inatt, jag är inte riktigt förberedd!!! =) ojojoj, det kommer jag aldrig att bli. tänk att min lillebror ska bli pappa, en mycket märklig tanke, men samtidigt helt underbar! han har vuxit upp!! =) sofie, hade inte bm sagt att du inte skulle gå på några fler shoppingrundor...? spara era pengar till blöjor istället! har ni börjat få alla gratisgrejor än? det är så roligt! vi har några pamperskuponger som ni gärna kan få om ni vill. kan ta med dom när vi kommer.

pussar och kramar

Postat av: thyran

Jaa snart såå .. längtar ! Som jag ska shoppa ;) Vi ska ju åka till Ullared en dag också!

Men du får inte ploppa ut bebisen under tiden vi är dära.. du får vänta tills vi kommer hem! Eller iof så kanske man inte kan hälsa på på engång endå.. men iaf ! ;D

Kram kram

2008-07-09 @ 19:41:01
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anna

Har vart på Make Up store till dej idag..=) Hoppas det blev rätt! Japp mycket mys å så blire när jag kommer...nu ska jag packa! Ta hand om maggisen...=) Kram

2008-07-09 @ 20:48:32
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback