Grill och spelmys!

Gårdagen blev riktigt lyckad!! Åkte hem till Anna vid två-tiden och fick smarriga pannkakor med hemkokt hallonsylt och grädde!! Var såå gott!! Sen åkte vi ner på stan och fikade med Anna Li och Helena..även det var mycket trevligt! Passade även på att "springa" in på Lindex och KappAhl och kolla utbudet på deras rea! Köpte en sak på KappAhl för halva reapriset! Fin fint tycker jag! Och gissa hur duktig jag var! Jag köpte inte nåt till oss!! Good girl!! Efter stan åkte jag hem, tog de lungt i en halvtimme och sen kom Frank hit! Planen för kvällen var grillning och spelkväll hemma i mammas hus! Jag, Simon o Frank fick äran att handla..Fläskfilé med potatiskroketter, majs, bea och sallad blev de! Hemma hos mamsen var grabbarna så duktiga och fixade maten! Jag, Anna och Madde fixade ordning grillen!! När två är gravida krävs det 3 st för att ta hand om en grill..hahah!!! Maten smakade ialla fall kanon!! Efter maten spelade vi Phase 10...de tog betydligt längre tid än vanligt...ett spel tog 3 timmar!! De ni! Men de va riktigt trevligt!! Jag och Madde satt och pustade ikapp dom där tre timmarna..hon hade ont i ryggen på grund av ischias och jag hade sammandragningar och tryck så ja knappt kunde sitta..haha!! Anna o Frank hinkade rödvin, och Simon sänkte kaffekopp efter kaffekopp..haha!!
Vid halv tre rörde vi oss hemåt!! Var lite nervös för att det skulle sätta igång inatt..när jag var slutkörd, men tack o lov så fick jag sova!! Men däremot så tror jag att mina "aktiva" dagar har gjort liite nytta...imorse hade nämligen lite av proppen lossnat!! hejja hejja!! Fast de kan ju fortfarande ta uppemot 2 veckor..men hoppas INTE!!

Nu ska jag äta frulle som Simon vart och shoppat och sen vet jag inte riktigt vad som händer! Mår jag bra mot kvällen så åker jag nog in till Gävle och umgås med Anna och Helena..dom ska ut på partaj ikväll!! De är ju inte så lägligt för mig dock men social kan jag ju vara om jag orkar ialla fall!!

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Therese

...grilla som är så gott men sen jag blivit gravid är jag inte alls lika förtjust i det som förut. Har du haft några hang-ups som du bara måste äta?

Postat av: bror

Hoppas Ungen kommer idag då när ni är inne på BB.

elin e mer nervös än dig tror ja:P

2008-07-19 @ 17:26:35
URL: http://thomazp.blogg.se/
Postat av: Martina

Hörde att vattnet gått, håller tummarna för att allt går bra och "relativt" smärtfritt =)

2008-07-20 @ 07:37:47
Postat av: Mia

Guuuud va spännande!! Tänk att nu ligger kanske ni där och myser med eran lilla nyfödding. Avis!! :) Lycka till!!

2008-07-20 @ 07:40:58
Postat av: Anonym

Bebis!!! Har du kommit??? :-) Spännande. Jag bara väntar på sms:et! Kramar till er /cissi

2008-07-20 @ 10:00:38
Postat av: MORBROR THOMAS

Grattis till eran NOAH:P

2008-07-20 @ 16:14:11
URL: http://thomazp.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis till lilla Noah!! Fick nyss kort av gammelmoster Lotta, hur söt som helst ju!! Hoppas allt har gått bra!!

Kram Kram

2008-07-20 @ 16:32:59
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis, gud vilken sötnos!

2008-07-20 @ 18:37:42
Postat av: Martina

Grattis, gud vilken sötnos!

2008-07-20 @ 18:38:02
Postat av: anki.

Ser att bebis kommit, stort GRATTIS!!! och vilket sött namn!!

2008-07-20 @ 19:54:10
Postat av: Elina och co

STORT GRATTIS till ert lilla mästerverk Noah! Vi har också fått se den lille godingen på mobilen, så fin! Ta det nu riktigt lugnt och stäng in er några dagar (eller veckor) tills ni känner er pigga och någorlunda i fas. Det är ni verkligen värda, bra kämpat alla tre!



Kramar Elina, Joel, Milly och Tjompen

2008-07-20 @ 21:25:21
URL: http://www.sundholms.blogspot.com
Postat av: Sandra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

2008-07-20 @ 22:10:54
Postat av: Sofie

Grattis! Nu blev inte mina namnförslag till någon hjälp :)

2008-07-20 @ 23:35:34
Postat av: thyran

Grattis än en gång!!! Han såg ut som en riktig liten goding!



Kramkram

2008-07-21 @ 01:41:31
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till lilla söta Noah!! :-) många kramar

/cissi

2008-07-21 @ 22:34:41
Postat av: Elin M

Grattis Sofie och Simon!! Han är jättesöt! Hoppas att det är bra med er alla! Kram

2008-07-22 @ 13:15:00
Postat av: Tn

Grattis Grattis Sofie :) Kul!!

2008-07-22 @ 16:19:40
Postat av: Karro

Grattis! Vilken underbar pojke ni fått!

2008-07-23 @ 15:38:19
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback