Fullt ös medvetslös

För andra natten i rad har jag sovit dåligt! Simon klev upp 03.00 för att följa med mamsen och mats ner till Uppsala med båten...dom har ju begett sig till Stockholms skärgård nu och ska åka runt där i två veckor...eller tills bebben kikar ut..=) Ialla fall så var Simon och Thomas så snälla och följde med för att köra hem bilar och trailar! Hur som så vaknade jag när han gick upp och kunde inte somna om förrän efter 4...Vaknade igen vid 6.00 och var tokpigg..kändes som att klockan var 11 och hade lika gärna kunnat klivit upp, meeen vad gör man upp från 6 när man är ledig?? Somnade till slut om igen efter 7 nån gång..och vaknade igen 9.00 av att Simon ringde och berättade att de va så fint väder i Uppsala att dom hade bestämt sig för att åka med mamma och dom i båten ner till Sigtuna...låg kvar för att dra mig litegrann för då var jag supertrött igen..och efter 10 somnade jag återigen om! Vaknade 11.00 och klev upp! Förstår inte att jag sover så konstigt...måste vara kroppen som håller på och ställer in sig eller nåt...knepigt!


Tolv fick jag ett trevligt mess från moster som undrade om jag hade lust att luncha med henne..och Sofie är ju aldrig omöjlig på en lunch så de blev en snabbdusch och sen Kina! I samband med de tänkte jag vara smart o gå in på apoteket och handla lite behövliga grejjer..de blev en massa värktabletter och lite annat smått o gott...350 spänn gick de åt! Kul o göra av med de på Apoteket!!!!! Sen vart de Lindex och där fick sig bebben en lite fleecejacka! Har ju inget som är speciellt varmt och även fast de är sommar så kan de ju vara svalt på kvällarna...Gick för att hälsa på Maddis och blev kvar där 2 timmar...sen hem till Anki efter det och var lite social med mostrar och kusiner! Hem för att städa lägenheten när klockan var 19.00...för att sedan få besök klockan 20.00 av Matte, Anna och Johan! Så idag har Sofie hållt igång non stop känns de som! Får se hur de mås imorgon då! Vi hade ju pratat lite löst om att åka ner mot Sigtuna och åka med mamma och dom till Stockholm i båten imorrn..men det är ju busstrejk där nere nu, och då blir de krångel att ta sig tillbaka till bilen i Sigtuna sen, så vi lägger helt enkelt ner de projektet! Får se om vi hittar på nåt annat skoj o göra istället....är väl bäst att passa på när Simon för en gångs skull är ledig! Vet inte varför vi inte tänkt på de tidigare, för då hade man ju kanske kunnat åkt iväg på nån kortare trip...men men!!

Näe nu ska jag ta och bädda ner mej för en relativt tidig kväller ikväll!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback