Det börjar kanske närma sig...

Ingen uppdatering från mig igår...men de beror inte på att bebis har kommit!! Många av er har säkert trott de misstänker jag..=) Gårdagen bestod av mag och ryggvärk och fosterställning i sängen i stort sett!! Började redan när ja kom hem från Mia..tryckte på och kunde knappt gå...jag hade ju önskat mig en natt full av sömn..jag kan tala om för er att de blev totala motsatsen...sov mellan 00-02 och 03-04, sen kunde ja inte sova nåt mer...inge alvedon hjälpte så där låg ja o stirrade i taket...Klockan 06 gick Simon upp och begav sig till jobbet..inte direkt så att man kan slappna av och somna då inte...istället fick jag jättevärk i sidan/ryggen...hade ont hela dagen och kunde inte sova nåt...men framemot 16 somnade jag äntligen och sov i nästan två timmar..när jag vaknade upp var all värk som bortblåst..happ de va de d!! Somnade vid 00 igen och har sovit såååå bra inatt...toabesök vid halv 5 och sen ringde klockan 9.00...Såhär bra har ja inte sovit på månader kan ja tala om! Idag har jag inte någon värk heller...de trycker på som attan och sammandragningar har jag, men inget som stör allt för mycket...Vi har vart på banken och fixat allting med konton och försäkringar o sånt...så tog vi en snabbis in på Lindex...känner att jag har en massa energi idag, men vet inte om jag ska våga använda mig av den..rastlös e ja!! Simon har ja skickat iväg till golfbanan...lika bra att han får passa på o spela litegrann innan bebis kommer!!

Jaa då vet ni alltså hur det ligger till...lite drygt att man inte vet om det är timmar kvar tills de sätter igång, eller om det är dagar eller veckor kvar!! Men de känns ju positivt att man känner att det närmar sig ialla fall!! Och samtidigt bra att de närmar sig i sakta mak...jag förbereder mig lite mer och mer för varje tryck neråt..haha!! Nu ska ja lägga mig i sängen och lösa lite Sudoku! =)

Ni som e nyfikna om vi kläcker eller inte kan ju hålla lite utkik på
Lg! Där kommer vi lägga ut bild på underverket så snart h*n kommit!! Så ni vet..=)

Kramar från den stora bjässen!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hm...stackare! Usch jag blir livrädd när jag läsre det du skrivit...Hur ont, inte kunna sova, etc. Tänker bara på för nån vecka sedan när jag hade så ont i njuren, det var ingen lek och säkert blir förlossningen ännu värre. Hjälp!

Förstår att det måste vara jobbigt att inte ha nån aning om när bebisen ska komma egentligen...om man bara visste exakt så skulle det nog vara mer uthärdligt, eller inte...:)

Postat av: Cissie

Stackare, inte precis så du kan njuta av den sista tiden! Men snart så har ni nog er bebis där!! :-) Då får ni njuta. Hör av dig så fort det hänt ngt!!! kramar

2008-07-12 @ 02:21:17
URL: http://cissie.blogg.se/
Postat av: Hanna

HEJA HEJA HEJA Bebben och Sofie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback