Besök hos Mia

De blev inte så mycket vila för mig efter förra inlägget...Hann lägga mig i sängen och ligga där en kvart ungefär..då ringer Mia! Hon undrade om vi hade lust att komma på besök! Simon jobbade ju, men jag åkte gärna dit på besök!!!! Har ju inte träffat henne på toklänge nu juh...skämmes skämmes!! De va mycket trevligt och fin fin lägenhet hade dom skaffat sig också!! Å inte nog med de, de bjussades även på kanongoda chokladmuffins!!!

Kom hem för en liten stund sedan, och nu är det då sängen som gäller! Jag är jättetrött (skyll dej själv Sofie) så nu ska de bli mycket skönt att sova litegrann! Så håller jag tummarna för att bebisen inte vill komma i natt..=)

Imorgon finns de inget planerat..Simon jobbar till 14..så fram tills dess blir de lungt ialla fall..sen får vi väl se! Men jag tvivlar på att vi hittar på nåt större å göra imorrn!

Gonatt o sov så gott

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi ja det är inte lätt att stå emot frestelsen att shoppa barnkläder. Tänk när det lilla livet kommer till världen... På gott och ont växer ju bebisar rätt fort så man får chans att shoppa mycket nytt:) Hoppas det gått bra inatt!

Postat av: thyran

Jaah ;)

Fundera på du .. ja har aldrig vart där så har ingen aning om vad som finns men de sägs ju att de ska vara billigt men mycket skräp också men nått ska man väl kunna hitta :) Kramkram

2008-07-10 @ 13:05:30
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas allt är bra med er :)

2008-07-10 @ 22:53:59
URL: http://s860425.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback