Bebismys och Chokladbak

NEJ, ingen bebis idag heller!
Hade lite småvärk inatt, men jag kunde sova, så med andra ord räknas de inte!! Under dagen har de dock tryckt på och stundtals vart riktigt obehagligt "där nere".. Haft massa sammandragningar också...men ingen större..lite ont i blygbenet eller vad man ska kalla de när jag är uppe o går...
Har i alla fall hållt igång idag!! Malin ringde strax före 10.00 och talade om att dom var redo för att komma...så de blev duschen och fixa o dona mig innan dom kom!! När dom kom hit tog vi med oss lite mat och åkte hem och satt oss hos mamma...trevligare för hundarna att busa där, och skönare för oss att kunna sitta ute på altanen och mysa!! Snackade massa skit..mestadels barn och förlossning..haha...och så gosade jag med Carl..=) Lite svårt att hitta nån bra ställning för honom på mig bara...av nån anledning har jag en stooor mage i vägen..haha!! Var mycket trevligt!! Åkte hem vid tvåtiden igen och då bidde lite vila..sen satte jag igång och bakade!!! IGEN! De börjar ju redan ta slut på chokladbröd och chokladrutor, så de va lika bra att göra en omgång till...meningen var ju att de skulle finnas när bebis kommer..=)

Så nu är jag trött och ska förflytta mig till sängen!! Så får vi se om min aktiva dag bidrar till någonting...;0)



Kommentarer
Postat av: therese

hej där håller tummarna nu att det kommer en liten snart så vi kan promenera lite går ju snart hem jag oxå eller snart och snart om nån vecka hahahah lycka till nu kram

Postat av: Therese

De känns lite som att Emmaljungan skulle vara för bebisen och Bugaboon för mig... Vet ärligt talat inte hur jag ska orka lyfta i Emmaljungan i bilen, osv.

Så...ingen bebis än, jobbiga väntan... men nu måste det satta datumet vara nära va?

2008-07-15 @ 15:06:21
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback