2 veckor kvar idag!

Söndag idag...vilket betyder exakt 2 veckor kvar till Bf!! Har börjat packa i ordning lite smått idag faktiskt..tro´t eller ej,..=) Och listan med alla grejjer som ska me e klar...så nu är jag redo...eller kanske inte!! Ena stunden längtar jag efter att få åka in, och andra stunden hoppas jag att det ska ta flera veckor till..haha!! Men imorrn natt får de då inte börja, för då jobbar Simon natt...usch o fy..men tur att det inte är närmare Bf ialla fall!!

Idag har jag städat och dammsugit här hemma...Har ju lovat Hanna bilder på lägenheten och tänkte att de kanske va dags för de nu då..=) Annars har jag inte tänkt att jag ska göra så mycket annat idag! Har gjort en kraftansträngning nu...de tycker ja e bra..haha! Planen var att tvätta lite också, men jag tror att jag skjuter på de tills imorgon..tror inte ja orkar idag! ;0)

Ååå jag måste ju bara vara sämst!! Nu har jag haft sönder ytterligare en laddare till datorn! Fattar inte! Måste vara uttaget på den som sitter helt galet ju!! Jaja, jag får ta och fixa en ny igen då...SUCK!

             

Såhär ser vårt nya kök ut!

      

Första bilden är tagen från ytterdörren, och den andra från köksöppningen



Sovrummet!



      

      

Å så lite bilder från vardagsrummet också då...efter 1 år har vi till o med fått upp tv:n på väggen...de ni! =)

Barnrummet har ni ju fått bilder på tidigare..har inte gjort nåt nytt där och det står lite saker överallt så jag orkade inte städa i ordning där inne idag, så därifrån blir de inte några nya bilder..=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

HEj! och TACK!!!! fint ni fått det!!

kan säga att din kropp och ditt psyke förbereder sig för att vara vaken på natten och tidigt på morgonen det är säkert därför du sover så dåligt. surt bara att vara så trött när du behöver all kraft inför förlossningen. men passa på att sova på dagen! lika bra du vänjer dig! =)

puss puss

Postat av: Johanna

Va fin ni ser ut att ha det! :)

2008-07-06 @ 19:02:18
URL: http://johannastigson.blogg.se/
Postat av: Ang1e

Oj vad fint ni har det hemma! Blev man ju lite avis :-P

2008-07-06 @ 20:31:58
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh va kul att se! Ser supermysigt ut!

2008-07-07 @ 10:46:07
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Cissie

Äntligen bilder! :-) Vad fint ni har det !! ser väldigt mysigt ut.

Nu väntar vi spänt på att få höra hur det går på bebisfronten. Har det hänt ngt i natt kanske??? :-) kram

2008-07-10 @ 03:32:51
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback