Uppdatering efter önskemål..

För dig, Hanna, kommer det här ett inlägg till..;0) Fast nu har jag ju ändå vart rätt duktig som uppdaterat tre dagar i rad eller vad det blir...=) Nu ser jag framemot att du också uppdaterar..haha..=)

Idag har det jobbats och stått i...jobbade först mina 4 timmar, och sen satte jag mig och gjorde ett Åtgärdsprogram för han jag är resurs åt! Gick riktigt bra. Ann-Sofie kom och hjälpte till efter en halvtimme hon också..så nu har vi gjort de klart..riktigt bra blev de, och 2.5 timmes övertid för mig..de blir bra de, så kan ja vara ledig litegrann sen..=)

Appropå ledig, så har vi bokat in en resa till Umeå 22 feb..De ska bli jätteroligt att få komma upp och mysa litegrann, så de ser vi verkligen fram emot! Kanske blir de till att åka ut och åka lite skoter också..hörru Hanna, åkte du skoter när du hade Lisen i magen? Eller blir de för skumpigt?! Jaja, om inte annat så får ja väl sitta på en fårskinnsfäll och sola mej litegrann då..de fungerar ju de också..;0) *längtar*

Nu har jag en massa roliga saker inplanerade framöver!

I helgen, eller tors, fre, lör, ev sön, ska jag inventera på min mosters jobb..tjäna lite extra pengar e ju aldrig fel! Inte så roligt kanske, men pengar e ju roligt ialla fall..
Nästa vecka den 21:a är det äntligen dags för Ultraljud!! =)
Sen 22:a blir de alltså Umeå
Den 25:e ska vi till Barnmorskan
7 - 9 mars åker ja till Helsingborg och myser
14 - 16 mars åker vi ev ner till Norrköping och hälsar på Hanna och går på hennes födelsedagspartaj
15 mars är det ev SM-final som jag vill åka på...
20 mars barnmorska igen
22 mars fyller brorsan år å så är det ju påsktider också!

Sen är det nog slut på allt som händer och sker..men som vanligt verkar ju en hel del helger framöver vara uppbokade!! Jag funderade tidigare över hur jag skulle få dagarna att gå när jag blir mammaledig, men jag tror att planeraren i mig inte kommer ha några problem att fylla upp dagarna med någonting att göra! Jag kommer nog bosätta mej i Sandviken i sommar så jag kan åka ut till stugan och mysa!!

Nu ni, vet ja inte vad ja ska skriva för någonting! Jag kanske ska ta och sova en stund..eller så håller jag mig vaken och går och lägger mej tidigt istället..ska kolla vad de är på tv först bara!! Men de e väl bara strunt som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Cissie

Vad spännande!!! tänk om det är två bebisar :-) Har ni tvillingar i släkten???
Här rullar allt på. Det är inte sant hur fort det går att komma tillbaka till vardagen efter en resa... Har jobbat hela helgen och idag. Igår var det storstädning som jällde.
Ja synd att du inte läser spec.peddan. Den verkar helt ok!! Kan bli intressant. Ganska skönt oxå att den bara är varannan vecka och hela terminen.
Hoppas att allt är bra med er, lilla familjen! kramar till er

Postat av: Thyran

Jaa, de tycker ja vi får göra :)
Nee å sminka sig själv va inte alls lika lätt som de såg ut när man vart sminkad :) Va kuul med ultraljud dåå! KramKram!!

2008-02-12 @ 21:03:09
Postat av: Hanna

TACK!!! hehe,lovar jag ska försöka uppdatera idag! skotertur, lite bvc besök... Du kommer iaf de 3 första mån inte ha några problem att fylla dagarna, du har näämligen fått en liten bebis att ta hand om och resten av tiden går tåt till att försöka ta hand om sig själv...!
hälsa simon att jag drömt om grodan i natt... frog pod! hahaha! sån ska vi ha varsin tycker jag!
ha en riktigt bra dag!
Kram kram

Postat av: thessan

Grattis till bebben i magen såg att du skrivit till rosie:)..lycka till

2008-02-15 @ 10:22:41
Postat av: MALIN

Herregud gumman, snart gått en vecka till och dax för yoga igen!!! Jag röstar för att du åker skoter, du är gravid, inte sjuk!!!! Själv börjar jag se sjuk ut, har samlat på mig vätska i benen efter att ha jobbat för mycket =(, dax för stödstrumpor på allvar!!

Åhh, vad härligt med ultraljud!!! Känns som en evighet sedan jag fick se lilla skrutt, men men, om 15 v är den ute *hoppas*...PUUSS

2008-02-16 @ 23:13:29
Postat av: Sophy

Jaa veckorna går ju tokfort..de står inte på förräns dina 15 veckor har gått..o själv har jag kommit halvvägs på tisdag..jisses! Om dom nu inte säger att jag bara är i vecka 16 eller nåt när ja e där..men de tvivlar jag på, men min bigga magen!! De börjar synas skillnade för varje dag som går nu...scary!! Alla tror på twins nu....uuuhhhaaa....

Vi ses imonnr stumpan! Puss

2008-02-17 @ 12:52:43
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Thessan: Tack så jättemycket..Måste bara fråga vilken Thessan de är;0)

2008-02-17 @ 13:09:15
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback