Shopping på IKEA

Som dom flesta redan vet vid det här laget så ÄLSKAR ju jag IKEA!! Idag var det äntligen dags för en tur dit igen och lite shopping...extra perfa var det ju att Simon hade fått pengar idag och han stod för betalning..=) Egentligen skulle vi inte ha något speciellt utan det var Simons systeryster vi skulle shoppa lite åt, dom stackarna har ju inget IKEA i närheten, tror de närmsta är Sundsvall(?). Så då shoppar ju vi såklart åt dom när vi ändå ska dit upp..=) De blev en spjälsäng, matstol, gardintyg, tallriksset, små burkar o lite annat tror ja... Själva hittade vi ialla fall en massa smått och gott vi också...bland annat så köpte vi en byrå till barn/datarummet, gardintyg till oss också, små handdukar, konsoller till en hylla som ska upp ovanför byrån, å nåt mer tror ja de blev...sen blev de lite shopping på H&M, till Lisen och Bebben..=)

Till mej själv behöver jag inte köpa nåmer kläder..jag har fått hur mycket kläder som helst de senaste dagarna..först massa byxor från Helena, och sen massa toppar från Ellen, och klänning o byxor...hur bra som helst! TACK TACK TACK!! Lilla Bebben Junior fick också lite kläder skickad till sig idag...de gjorde honom/henne suuperglad!!

Nu är det inte lång tid alls kvar till UL, torsdag morgon klockan 8.00!! Mardrömmen är ju att sova över..jag kommer vakna massa gånger på natten o tro att jag försovit mig!! Håller på och försöker övertala Simon så han ska gå med på att ta reda på om det blir en liten pojke eller flicka..men de går trögt..nån som har nå förslag på vad jag kan muta honom med..;0)



Lite av vad vi handlade åt oss själva idag..


     

Gardinerna vi köpte är dom längst upp till vänster..


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inga tips, för jag skulle själv inte vilja veta =) En sån där byrå har vi med förresten =)

Postat av: Hanna

Jättefint tyg! blir jättebra det där! handdukarna är perfekta amnings- och kräkhanddukar!!! Jag vill oxå veta va ni ska få, men egentligen kan ja inte säga nåt för jag ville inte veta va vi skulle få...! lycka till!!

Postat av: MALIN

Jag vet precis vad du kan muta honom med, Åhh, de vet du nog också *stort skratt*... Fundera en stund så kommer du på det!! PUSS

2008-02-20 @ 14:02:56
Postat av: Sophy

Meeen MALIN!!! Jaa jag vet nog allt ja vad du har i tankarna..=)

2008-02-20 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback