Seriesegrare!!

Japps..de va tajm for some Bandy igen nu!!
Det ser ut som att SAIK tar hem seriesegern nu faktiskt..de ska mycket till om Edsbyn skulle komma och förstöra det här nu!! En match kvar, och SAIK leder med två poäng över Edsbyn och har dessutom gjort 13 mål mer! Så just nu ser det ju mycket mycket lovande ut!! SAIK spöade dessutom Edsbyn hemma med 10-3 i fredags, så de e ju fint!!

Nåt som är ändå trevligare eller hmm kanske inte egentligen, men möjligheten finns att det blir SAIK-Edsbyn i SM-final!! Dom kommer inte hamna i samma semifinals"grupp"! Fast saken e ju att vi e bjudna på fest i Norrköping den helgen..de känns i mitt hjärta ska ja tala om, för e SAIK i final så vill jag verkligen verkligen gå på de!! Jaa vi får se hur de blir helt enkelt!!

Nu ska jag ta och ge magen och bebben lite mat, och sen ska jag bädda ner mig i sängen för lite sömn!

image389

HEJJA SAIK!!

Kommentarer
Postat av: TP

jag ska med på bandy final om de blir

2008-02-20 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback