Förlåt mig..

...för att jag har varit så oerhört dålig på att uppdatera min blogg..
Jag har helt enkelt inte haft någon motivation alls för att skriva..trots att det säkerligen finns massor att skriva om...de har ju nästan gått en vecka sen senast ja skrev..
Veckan har mest bestått av jobb..har jobbat extra en massa i veckan, och haft möte o grejjer..och sen har jag typ slocknat i sängen när ja kommit hem..Hanna o Erik har varit här och myst med oss, och Mia och Dallas har varit här och myst, och min bror och Elin har varit här och myst så vi har hunnit med och varit sociala en hel del i veckan ialla fall!

Igår va Thompa och Elin här..Jag och Elin hade bokat tid för att bli sminkade på Make up store, för presentkorten vi fick i julklapp..och vi blev göörsnygga..=) Sen knallade vi runt på stan, och jag hittade äääntligen mammabyxor som inte satt som en hösäck! Så jag köpte två på Lindex. Ett par jeans och ett par svarta byxor..så nu ska ja väl klara mej ett tag hoppas jag..så behöver ja inte gå med uppknäppta bralls..=0) Sen gick vi hem hit och spelade spel, och sen vid 18-tiden gick vi till Church Street och åt..så blev de Melodifestivalen och sen spelade vi Monopol!! Resultatet håller vi dock tyst om..;0)

Idag ska jag åka till mamsen och få mat..så ska jag vara social och hälsa på moster också (Lotta). Har inte varit där på evigheter tror jag! Planen är sen att sova över där, med tanke på att Simon ändå jobbar kväll, och jag ska jobba imorrn..så då är det ju onödigt att åka fram och tillbaka!

I veckan är det inte så mycket planerat..ska ju jobba, och sen fre-lör och sön ska jag Inventera på min mosters jobb..alltid bra med lite extra slantar..så de blir nog en helg i Viken..ev. blir de bandy på fredagen..sista seriematchen..SAIK-Edsbyn..Jaa de e väl de som e planerat..Alla hjärtans dag är det ju, men de firade vi igår kom vi fram till..bättre att spara pengarna litegrann..;0)

Näe, nu blir de dusch, sen ska ja försöka mej på att göra sminkningen från igår, och sen blir det mamsen och mat!!


Vad har Ni, mina kära läsare, gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!! jag kan bara hålla med om att du varit dålig på att uppdatera. hehe =)har tjatat på simon om att du ska skriva, men han bryr sig nog inte så mkt. Det glädjer mig oerhört att du är tillbaka! Vi är i Strycksele nu, Olivia fyller år. Imorgon ska vi åka lite skoter, Lisens första tur! Vi hoppas på sol och nån minusgrad. Tänk att sitta på renskinnet mitt i skogen, luta sig tillbaka i solen medans Johan hugger ved och gör upp brasan! hahaha, Så är det varje gång, underbart! Längtar efter er!! Puss och kram Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback