Va´ ä re som händer?

Bara sådär helt plötsligt, har Noah börjat somna själv...tredje gången i rad nu på förmiddagen...Jag trodde att det var något som bara skulle ha hållt i sig igår...men näedå..jag la ner honom i spjälsängen nu på förmiddagen, med napp, gosehund och gosefilten!! Vips så sov han, och jag behövde inte gå in en endaste gång!!! De känns för bra för att vara sant!! De borde komma ett bakslag..såhär lätt kan det vä inte gå?? Eller är det så att han har bestämt att; NU, nu är jag redo!?
Jag kan passa på att berätta att han är vig också..idag på skötbordet, (under tiden mamsen bytte Bajsblöja), tog han tag i benet och drog upp foten till munnen, helt plötsligt ligger han och suger på sina tår!! Jag dööör!! Undra om de smakade gott...han och hans fotsvett..hahahoho=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback