Tisdag igen!

Ojojoj, en hel vecka sedan jag skrev, och jag har egentligen MASSOR jag skulle kunna berätta för er...Men så står det självklart helt stilla...suck!
Ialla fall så har sovandet hållt i sig för gobiten!!! I en veckas tid, har han sovit HELA nätterna! fram till halv sju-halv åtta tiden!! Nån natt har han vaknat en gång på natten, men då har jag tagit honom i famnen och vaggat honom lite, så har han somnat om!! Skulle vara riktigt skönt om detta skulle hålla i sig nu!! = )
Idag har vi gjort ytterligare framsteg...jag har ju kämpat på för att få honom att somna själv..och idag lyckades han somna in på förmiddagen i sin spjälsäng..jag fick gå dit några gånger och stoppa i nappen, men han somnade när jag inte var i rummet!! Sen nu ikväll så la jag mig med honom i vår säng..så tänkte jag att vi ligger och myser lite så få se om han somnar, men efter ett tag gick jag upp, och så fick han gosen och låg och jollrade litegrann med den, sen helt plötsligt var de tyst där inne...då hade skruttungen somnat!! 2ggr på samma dag!!! Hejja!!



Gjorde ett test igår ifall han skulle somna om han såg mig, men det fungerade inte, vet inte vad det var som gjorde att det fungerade så bra idag...hmm..


Annars då...bilen går bra...näe då men annars e allt fint..jag och Noah har varit i Valbo med Madde och Nova idag..gått på IKEA och fikat och strosat lite mer..trevligt trevligt!

Igår var jag till Gävle och träffade Hanna en sista gång innan hon flyttar till Göteborg...Vi har ju inte träffats så mycket under de här året, men de känns ändå lite konstigt att hon ska flytta! Skaffa en blogg bruden..=)

I fredags fikade jag med Malin, Carl och Cissi i Gävle, och köpte det sista inför Noahs namngivning som gick av stapeln i lördags! och På torsdagen var jag på första föräldrarträffen! Riktigt skoj, och dessutom går vi med Madde & Isak och Stina & Alva, det var verkligen roligt..på torsdag är det dags igen!

Annars vet jag inte vad jag har gjort...de är väl de!!

Jag kan passa på och tala om för er att jag längtar ihjäl mig till 19:e, då kommer Poffi hem, och ändå mer längtar jag till Juldagen, för då blir de SoffiePoffiParty som aldrig förr! Malin kommer väl få sig en chock..haha..=) Det ska bli jätteskoj ialla fall...kan nog tänkas bli en heldag..hehe! ;0) Noah ska sova borta för första gången då...men de går nog fin fint..har har ju sovit hemma hos min mamma förr, bara de att då har vi varit med också..men som sagt, han har nog inga problem att sova borta..han sover ju bara på nätterna också, så förhoppningsvis e han snäll mot mor min! =)

Nyår är planerat också! Vi åker ner till Norrköping hela familjen och firar tillsammans med Hanna och Erik...det ska verkligen bli jätteroligt!! Ser framemot det mycket!

Näe nu blev detta långt, och då har jag inte skrivit något om namngivningen! 

Ha de fint!

Puss på er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback