Snorigt place!

Jorå, här snoras det minsann! Tror att Simon har dragit med sig lite basillusker från jobbet..eller så kommer det från någon av alla sjuklingar som var på namngivningen! Simon var ju hängig förra veckan, så de var väl inte konstigt att de blev min och Noahs tur också...ingen feber än ialla fall..men stickig näsa och hosta är rätt drygt de också!!

Har gått i mysdress två dagar nu, men imorrn ska jag försöka få ut oss utanför dörren! På torsdag är de ju föräldrarträff igen, och den vill vi gå på, så då måste vi va friska! Sen på fredag kommer Anna hem! ÄNTLIGEN! (Fylking utrop=)

Imorrn är det en vecka kvar till julafton! Helt sjukt, men men!! Jag har inte köpt några julklappar heller...fast jag ska inte köpa så många... de blir mycket mindre i år än vad de har varit förr..eller blir de det?! jaja, de får visa sig!

Madde och Nova har varit här idag också!! Lillstumpan! Så go!!





Åå de här e min tjej de, tänker Noah!



Å hon är sååå fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback