Julklappsshopping

Fortfarande inte riktigt kry...Simon är på väg in till Gävle, men jag och Noah(?) orkade inte riktigt följa med!! Istället sitter jag och shoppar julklappar hemifrån! Supersmidigt ju! När man hittar de man vill ha ialla fall...och när kortet fungerar!! Är så gott som klar med mina köp nu..snacka om smidigt! Är väl lite småsaker som ska fixas, men har ialla fall klarat av de mesta! Speciellt alla klappar till småttingarna! Dom roliga klapparna!! =) Fast jag har ju den svåraste kvar!! Simon!! suck! ;0) Noah ska få nåt mer också..Får se om man orkar ge sig ut i några affärer idag...skulle ha vart till Gävle..men Simon är ju ledig måndag och tisdag så då får man väl fixa då då...och då är ju Poffi här också! =) Äntligen!! Hoppas ni kommer i lagom tid, så ni hinner hit en sväng idag..annars får vi lekas lite imorrn..=)

Kanske man ska stoppa lite mat i magen!! Noah skulle behöva vakna också..de är ju mattajm för honom också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback