Julkalendern 2009

Okej, jag är egentligen inte så dömande..(eller är jag?!) Men, jag tittade precis på inledningen till julkalendern OCH...den verkar ju inte bra för fem öre!! Oavsett hur lite man ser, så ska det väl ändå vara lockande..speciellt när man ser tillbakablicken från den...Njae, den gick inte hem hos mig ialla fall..Inte verkar den speciellt barnanpassad heller...tråkigt! Jag hoppas att det bara är jag som har fått fel uppfattning om den...någon annan som har sett den, som kan tala om för mig att den faktiskt är bra?! Så jag får lite hopp om att Noah ska få se på bra julkalendrar i framtiden!

Tacka veta ja, Sunes jul, Klasse Kock, Kurt Olsson m.m..de var tider de..=)

Trolltider pratar ju många om, men den kommer jag faktiskt inte ihåg..men den gick ju faktiskt -85, så de är väl inte så konstigt om man inte kommer ihåg den..=)

Haha, nu blev ja fast på youtube o kollade julkalendrar! Kurt olsson är ju bara underbar! =)

Haha!! Meeen Aaaarne!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller helt med dig! Julkalendern är helt kass i år. Så tråkigt!

Hoppas ni mår bra!!

God jul på er!

Kram kram

Postat av: anki.

Håller också med....visst har jag tittat på lite avsnitt när det nu är på bolibompatid, men den är ju inge mysig, som en julkalender ska vara!



God Jul!!

2008-12-24 @ 22:53:39
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback