Julen 2008

Vår jul har varit alldeles fantastisk..Dan före åkte vi (som vanligt) hem till mamma för att sova där...Det har blivit något av en tradition att vakna upp hos mamma på julafton och trots att vi nu bor i Sandviken och inte alls har långt dit..är det inte riktigt jul utan att vakna upp hos mamma..haha! =) Julmorgonen började med att Noah fick öppna en julklapp från tomten och sen blev det mys hela familjen i mormors säng..=0) Haha!!



Efter det tog jag, Simon och Noah ett julaftonsbad..det är ju bäst att passa på  när det finns ett badkar..=)




De blev även en massa mat och såklart Kalle Anka!






Kan ju tala om att Noah satt fastklistrad framför Kalle..! =)



Som tur var, hade vi varit snälla i år också, och tomten kom med MASSOR av julklappar!! Noah fick nog nåt av ett rekord, och ändå var bara två julklappar från oss..=) De bästa han fick måste nog ha varit Gåstolen från mormor! Den är verkligen en succé! Han ÄLSKAR den!! Mammas favvo till Noah´var nog Adidasskorna från Anna..,;0) Märkesfixerad som man är!! Näe men vi fick massor med fina saker!! Bland annat ska jag få gå på Ansiktsbehandling och på Manikyr! Helt purrfect!! 

 



Juldagen var det dags för tjejpartaj! Och Noah skulle sova borta för första gången!! Det hade gått alla tiders..han hade somnat klockan åtta och sovit till halv nio..på morgonen efter...inget gnäll på hela dagen/natten!! Han är så duktig vår älskling! Säger aldrig nåt! Själv hade jag jätteroligt tillsammans med Anna, Madde, Malin och Marie! Roligt att kunna gå ut med alla mina favvotjejer samtidigt..=) De var en lyckad kväll/natt!

Annandagen tillbringades i soffan heeela dagen..=)

Annars så har jag umgåtts med min älskade Poffi, vi har fikat, fikat, fikat, ätit, ätit, ätit och gått i affärer, gått i affärer och gått i affärer!! Har vart helt underbart att ha haft dej hemma gumman och jag kommer sakna dig något enormt nu när du åker tillbaka! De är något som kommer att fattas här!! Älskar dig min vän!




Imorrn åker vi ner till Norrköping för att fira in det nya året tillsammans med Hanna och Erik! Det ska bli jätteroligt!!

Så nu hör ni nog inte något på ett tag igen!!

Föressten, God-Jul på er ;0) och Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Cissie

God fortsättning och Gott nytt år på er! :-)

kramar

Postat av: Cissie

God fortsättning och Gott nytt år på er! :-)

kramar

2008-12-31 @ 13:56:12
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback