Förkyld!!

Fy vad de är jobbigt med en stickande och rinnande näsa!! Jag har ingen feber, inte ont i halsen, men ändå känns det som att jag är dödssjuk...pga av en snorig, rinnande, täppt näsa...hmm...Men man blir ju dåsig i huvudet och får rinnande ögon! Känner mig som stans sämsta mamma när jag inte orkar göra nåt med Noah, och bara känner mig irreterad när han gnyr litegrann!! Usch och fy på mig!! Han är ju så otroligt snäll så jag skäms! Hur som ska ialla fall mamsen komma och hämta honom när hon har slutat jobba! Så jag får vila mig litegrann och sova! Vill ju få bort förkylningen fortare än fortast! Som tur är är ialla fall Noah lite bättre i sin! Inatt har han fått sovit i vaggan igen (han har sovit mellan oss två nätter, för jag är så fjantig när han e sjuk) han vaknade till och gnydde vid fem, så då tog jag upp honom och la han mellan oss..så då sov han fram till halv åtta...så jag kan ju inte klaga över att jag inte får sova ialla fall!! Duktiga skrutten!!

Efter nyår blir de nog introducering av eget rum...vaggan börjar bli för liten och han börjar ju röra på sig en massa, så han ligger och vrider huvudet mot insidan av vaggan, vilken inte är så mjuk...så då ska vi prova med egen säng istället..får se hur det går! Men fortsätter han sova såhär bra så är det ju inga problem..blir väl jobbigast för mig som vill ha honom nära..men men!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback