Tröttis

Sover ju rätt så dåligt nuförtiden...blir att man lägger sig vid 23 kanske, och sen ringer klockan vid 6! Under dom timmarna springer jag på toaletten alltifrån 0-5 ggr och vrider och vänder på mig för att jag inte kan ligga och sova som jag är van vid...Så de är väl kanske inte konstigt att man är trött..Men de gör ju att jag får yrsel och så på dagarna och blir illamående...jaja, vi får väl se hur de blir! Jag ska väl sova snart idag ialla fall!

Idag har ja vart och klippt mej också..tog av 1 dm ungefär, så nu är de risiga och kluvna topparna äntligen borta!!Lite färg och slingor blev de också! Skönt!!

Hoppas ni haft en bra tisdag!

kramkram


Kommentarer
Postat av: Hanna

bild, please! =)

2008-04-16 @ 10:13:41
Postat av: Sophy

Hanna: Haha, jaa jag ska se till o lägga in en bild, men först måste ja firra till de och mig själv så ja ser lite fräsch ut..;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback