Fredag och fint väder

Idag är det riktigt vårväder...solen skiner och himlen är blå! Hoppas bara att de håller i sig en tid framöver nu! Har varit hemma nu i 3 dagar, och jag tror de var välbehövligt! Känner mig inte utsövd, men åtminstone piggare! Så nu får vi se hur de går nästa vecka istället!!

Om en stund ska vi bege oss hem till mamsen i Sandviken. Bilen ska blir tvättad och äntligen ska dom snygga sommardäcken sättas på! MIn plan är att eventuellt följa med mamma till Forsbacka en sväng också, vi får se helt enkelt! Ikväll däremot ska det premiärgrillas!! MUMMA!!!

image445


Imorgon ska vi upp till Söderhamn och kolla på SM i dans, eller nåt sånt! Simons kusin ska vara med och brejka eller va de nu heter..;0) Så vi tänkte åka dit och kika och passa på och hälsa på dom..har inte sett dom på jättelänge nu! Sen ska Simon på lagfest på kvällen, och min plan är nog bara att ta de lungt..men de får visa sig..=)

Ha en trevlig helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vad gott å grilla.¨Så mumms...måste jag med göra snart känner jag!! Hoppas ni får en trevlig kväll! Nu ska jag sova bort min förkylning! Puss

Postat av: Thyran

Igår flyttade Sascha iaf så de är löst nu.. men känns tomt även fast hon inte va hemma så mycket :/ :)

Ja har dom tänkt att man ska kunna betala sådär mycket
på en gång också.. Alla har ju inte dom pengarna precis.
Har ni pysslat med ihelgen då?
Kram kram

2008-04-19 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback