Barnmorskorna

Äntligen har jag vågat mig på att kolla på Svt´s program Barnmorskorna! De var inte riktigt så farligt som jag hade väntat mig..=) Jag kan ju inte påstå att själva förlossningen är någonting jag ser framemot, men känslan efteråt längtar jag efter!! Lyckan när man är klar och har sin älskade bebis på bröstet!! De ser jag verkligen framemot! Och för att komma dit, måste jag helt enkelt ta mig igenom en förlossning...så e de! Men någon naturlig förlossning ska jag då inte ha..ge mig all smärtlindring som finns!! ;0)

Skönt har det varit att bara ta de lungt idag..de behövdes..de blir troligen en hemmadag imorrn också...jag känner att jag behöver de..Men nu ska jag sova, så jag får lite sömn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback