Tisdag

Dax för plugg igen då..jag e så trött på mornarna så jag förstår inte..eller joo de kan väl bero på att v lägger oss rätt sent..men va fasen, jag kommer verkligen inte upp på morgonen ialla fall...

Nu blir det plugg, sen vet jag inte riktigt vad som händer..ska promenera med Malin ialla fall..sen får vi se..Blir nog att jag bakar bullar också..och så kanske kanske kaaaanske jag pluggar någonting, men de är väl ytterst tveksamt! HATAR den där portföljen vi ska ha in tillsammans med uppsatsen...idiotgrejjer! Så är man för dum för att ifrågasätta varför vi måste göra massa mer saker än de andra...yeah yeah...Joo jag ska sätta mig och söka jobb också..har hittat en hög jobb o söka nu, så varför inte ge sig på ett försök..Alla på förskola i och för sig..men de är ju alltid en början ialla fall..Och jag har inget emot att jobba me småbarn..jaja, vi får väl se hur de går..än har ja inte panik...mest bara för att ha nåt o stå på så jag kan lämna in min uppsägning på ICA! Vill verkligen inte gå tillbaka dit...jag mår dåligt av tanken bara...Måste ta tag i de här nu...måste måste måste!!

Kanske lite frulle nu då...kylskåpet e ju proppat med gosaker..;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback