Onödigt vetande om mig..

Hittade en lista på Saras sida (vill inte länka ifall ja inte får..=) (jag fick länka=) som jag hade tänkt fylla i. Känner mig på list-humör nu, och vid såna tillfällen älskar jag att fylla i listor..=)



Hur svarar du i hemtelefonen?
- Sofie
Hur svarar du i mobiltelefonen? 
- E det någon jag känner så svarar jag oftast bara Hallå, eller Heej, eller nåt sånt..Annars svarar jag med mitt namn!
Ringer det mycket till dig? 
- Nee de kan ja väl inte påstå, vissa dagar ringer det i ett, men ibland kan telefonen vara tyst flera dagar..både skönt och tråkigt..=)
Ringer du mycket? 
- Nee, jag e nog sämst på att ringa folk tror ja, mest blir det msn eller sms om jag vill någon någonting! Mamma och moster brukar det bli telefonsnack med..
Vem ringde du senast? 
- Taxi. Beställde en igår när vi skulle iväg och käka.
Hur mycket pengar har du? 
-Ojdå, tillräckligt mycket! Eller man kan väl aldrig få för mycket pengar. Jag överlever med råge ialla fall..tack vare studielån, jobb, och sparpengar!!

Senast kramat och när? 
- Ellen, Simons pappas fru, när dom skulle åka härifrån. Eller föressten, jag tror Simon fick en kram när jag låg i badet..försökte dra i honom men de gick sådär..;0)

Antal timmar sömn inatt? 
- Ungefär 8 timmar tror jag att det blev..
Sov du ensam? 
- Nope...med Simon bredvid mig, och Hasse o Ellen i vardagsrummet!

Vem sov du hos senast? 
- Jag sov på hotell i Umeå i fredagsnatt om det gills, annars kommer ja inte ihåg riktigt..Före det var de nog hotellnatten i Stockholm med Linda, och innan de hos mamma...Tror jag! Hjälp mig om jag missminner mej..=)

Vem sov hos dig senast? 
- Simons pappa Hasse och hans fru Ellen inatt. Före de var de på min födelsedag när vi hade pyjamasparty här hemma. Då var det jag, Becca, Erik, Dubbe och Simon i dubbelsängen..=)

Vem vet mest om dig? 
- Hmm..jag tror faktiskt att de flesta vet allt om mig..Jag har inga hemlisar..fråga mina vänner..ingen vill fråga mig nåt när vi leker sanning el konka, för alla vet redan allt..haha! TråkSofie! Näe men Simon vet ju mycket, Anna är den första jag ringer om det är någonting, så hon är den så får veta allt först..men hon vet allt om min ungdomstid, så de e nog AnnaPoffi som vet mest om mej..=) Å så Jag då såklart..=)

Vem vet du mest om? 
-Ojsan, jaru, jag vet mycket om många! Men vem jag vet mest om de vet ja inte! Simon ligger ju bra till! Och Anna! Min moster, min mamma, Mina Gävle vänner, hmm mycket svår fråga!! Mycket svår!! Jag har många förtroendehemligheter ialla fall..=) =) =) Me like! =)
Vad ser du fram emot? 
- För en gångs skull finns inte så mycket planerat..eller jag ljög nog, ja ser framemot: resan ner till min AnnaPoff i Helsingborg (miss you!!), jag ser framemot Winnerbäck i Stockholm med Simon, Lelle och Linda, julafton, nyår (som ännu inte e planerat), Åre Student Ski!, Fjällen med mamma och Mats, resultatet av morgondagen, ja de va bara litegrann de...+ att Examensarbetet ska bli klart!

Vad vill du ha just nu? 
- Ett färdig examensarbete. En resa till varmare breddgrader. En lottovinst.

Vem hånar du? 
- Mycket och många.

Vem längtar du mest efter? 
- Jag har längtat massor efter Anna den senaste tiden, å så min älskling Linda! En dejt med dom skulle vara underbar!
Vem vill du helst slippa? 
- Alla som tror att de är mer värda än andra. 

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
- Ja de e väl klart...vi e ju praktiskt taget gifta..haha..;0)

Vad åt du senast? 
- Frukost, fil, musli, ägg, rostbröd,

Är du polare med grannarna? 
- Nej. Men jag hejjar på dom! Ska nog bli kompis med killen ovanför, för han har en sån fin rottweiler som jag vill tjuva åt mig..=) Haha

Har du varit på ett party? 
- Nääe, aldrig!! Eller så ljuger jag så hela jag blir svart!! Maaassor med partyn!! Inget party utan Sophy! Hahaha!!

Har du varit utomlands? 
- Jepps!! Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Azorerna, Teneriffa, Cypern, Hurghada, Korfu, Zakhyntos..undrar om jag glömt något!

Var är dina syskon just nu? 
- Hemma hos sig kanske...Hur ska jag veta de??
Vilken tid gick du upp imorse? 
- Nio ungefär.

Vad gjorde du kl 2 inatt? 
- Jag sov faktiskt, trots att det var en lördagnatt..=)

Vad är det första du gör på morgonen? 
- Snoozar.

Vad ska du göra efter det här? 
- Torka håret och sedan platta det, så jag är lite förberedd tills imorgon! Sen ska jag förbereda inför svärmors besök!

Jahaja, då kanske ni har lite mer koll på mej nu då..=) Några av er tycker säkert sånt här är skittråkigt och larvigt, men de här är inte till för er i så fall..=) Ni får en PUSS istället så har ni inte läst allt helt för jäves..=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha. Länka på för fullt du, Sofie! Det innebär ju bara att jag kan tjäna lite pengar på mitt bloggande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback