Vilken upp o ner helg..

Min weekend hos min kära AnnaPanna är över...på både gott och ont!
Det har varit en händelserik helg med både skratt och tårar!!
Och det har varit helt underbart att få träffa min vän!
Få sitta o prata massa skvaller precis som förr i tiden...hihi!!
Har shoppat upp några tusingar..både i Helsingör och i Helsingborg...
En jacka, några tröjor, klänning, byxor, skor, bebiskläder, julklappar, alkohol
jaa en hel massa saker som ni ser!
På lördagkväll lagade vi mat, drack drinkar, vin, sjöng SingStar och babblade ändå mera!
Sen blev de utgång på Schlager baren! Riktigt skoj! Många sliskiga gubbs, men även en del folk o vår ålder....
Söndagen hände inte så mycket...åtminstone inget att gå in på här...
O idag har jag bara rest och sovit..typ!

Ett stort tack till dej Anna för att jag fick komma!! Jag hade jättetrevligt..;0)


Hur faan e killar funtade egentligen...de finns jävligt många stjärnor alltså...suck!!
Vem sätter sig till exempel och surfar på barnförbjudna sidor hemma hos någon annan??
De är ta mej fan så man spyr!!!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en toppen helg! :-)
Men som alltid, borta bra men hemma bäst!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback