Vilken dag

Trodde att jag var bakis och sliten efter onsdagen igår, men jag är inte så säker på att de va på det sättet längre. Har mått precis lika dåligt idag..lite sämre idag till och med. Har haft yrsel och mått illa! Hela kvällen igår, hela natten och hela dagen idag.. Inte spytt eller behövt gått på toaletten eller så..bara yrsel och illamående...scary! Speciellt som det är tredje dagen den här veckan..Men men, jag e ju grymt stressad inombords med allt som har med skolan att göra. Trött på dagarna, lite ågren över att jag inte orkar med att träffa mina vänner..jobb på förmiddagarna och plugg på eftermiddagarna, det tar nog på kroppen!! Men kan det ta sig på det här sättet...

Jaja, blir de inte bättre under helgen, så blir de läkaren på måndag!

Jag var ju sugen på att gå på Skoldiscot på Kåren ikväll också...fast utan att dricka..men de orkar jag inte med! Mia bjöd hem mig på fika och filmkväll med henne och Dallas ikväll också, men jag orkar inte med de heller..Men tack gumman!!! <3
Imorrn har Linda bjudit med mej på fest, men jag kommer nog skippa de också...fast vad ska jag göra då? Kanske kolla med moster vad hon ska göra..Simon ska ju ut på krogen så de e inte så skoj o sitta hemma då...

Jaja, vi får se vad som händer..

Pussen o Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback