Skulle kunna äta en häst nu!

Jag hatar det här, jag verkligen HATAR det här. Har ingen ork till någonting...har tillbringat dagen i sängen eller på toaletten...rolig och givande dag! Jag är så hungrig så jag skulle kunna äta vad som helst! Till och med smörgås med jordnötssmör!! Men något som jag ligger och drömmer efter är surströmming! Hallåå!! Här ligger jag med magsjuka och vad längtar ja efter, surströmming..haha!! Ja de e väl saltet ja vill åt misstänker ja! En Mc Chicken med extra mycket ost skulle inte heller sitta fel....å vad får jag äta...jo några teskedar med rivet äpple!!! Åååå jag vill ha mat!!!! Men så fort jag stoppar i mej nåt så är det bara att bege sig mot toaletten...kan ju alltid hoppas att ja tappar ett kilo i och med detta ialla fall...är de för mycket begärt?!??!
Nääe nu vill ja inte de här nå mer...24 timmar sa mamma att de brukar hålla i sig...då är det 12 timmar till...snyft!!

Ååå de är så jävla synd om mej nu...ja de e de faktiskt! Säg vad ni vill!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker synd om dej!! :)

Postat av: Sara

Jag tycker också synd om dig... Usch, det där är inte roligt. Hoppas att du har en "mild" variant och det inte håller i sig så länge som ett dygn :S !

2007-11-08 @ 21:24:35
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Sandra

du får försöka få i dig nånting med salt i.. och drick mkt även fast du får upp det igen... så blir du nog lite piggare å så snabbare :)

2007-11-09 @ 11:40:47
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback