Måndag

Ny vecka, och dags att ta nya tag..jippey!!
Eller så gillar jag inte måndagar sådär superbra!
Skulle behöva plugga på uppsatsen, men har ingen ork, ingen motivation, inga krafter, nääe helt enkelt ingenting..har dessutom inte fått någon respons på den av Ingrid än..dåligt! Med tanke på att det gällde 4 sidor! och hon har haft en vecka på sig imorgon!!! Suck! HUr ska man då kunna bli klar..

Ska snart träffa Malin..ääntligen! Nu var de sådär långt mellan gångerna igen!! Men nu så..från o med nu kommer de inte bli de..eller?! ;0)
Vi ska knalla på stan en sväng, kika lite i affärer och kanske ta oss en fika..eller nåt..nånting måste kroppen få i sig tror ja! Annars är de bara en lugn vecka framöver..inge planer! Ska vara barnvakt lördag - söndag åt Ida..så då blir de mys i soffan och julskyltning!! =) Riktigt trevligt!!

Nu ska ja göra mej klar helt, o sen hoppas ja på Malindejt..=)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men det är den sista måndagen för den här månaden!!! Sen är det jul-månaden :-) och förhoppningsvis kan man lagga all ångestladdad skola bakom sig. Hälas Malin från mig!! Jag sitter med min uppsats, som går framåt, och sen ska jag jobba ikväll. Puss o kram

Postat av: Bengt Grip

Det är upprörande att höra att du icke får någon respons på din uppsats, det är verkligen ett oacceptabelt beteende från din vän! Självklart är jag beredd att ta hennes plats som opponent! Men då måste du först hjälpa mig med svaret på en fråga som jag länge klurat på: Den dialektiska materalismens ontologi antar att verkligheten är materia i rörelse, självklart tror jag att så är fallet, men vad anser du?

2007-11-26 @ 16:06:47
URL: http://bengtgrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback