Sliten

Sliten, slitnare, slitigast...
Jobbat idag mellan 10-19...helt okej dag...var rastchef så då kunde man bossa lite..haha! Fast jag är inte så bossig av mig..bara mot såna som verkligen behöver någon som bossar över dom för att dom inte ska stå och göra ingenting..för såna finns de gott om!! Och dom har ja inget till övers för!! Men de flesta tycker jag om!! jag och Emmy har gått och flinat åt varandra hela dan idag..haha!!
Jag hade värsta turen när jag skulle åka hem också..3 minuter i sju kom brorsan och handla...han sa att dom skulle äta Tacos och ringde o frågade om de räckte till mej med...så de blev hem till mamsen efter jobbet och Tacos!!!

Nu sitter jag hemma alldeles ensam...eller jag har ju Nemo, men han ligger o sover så han är inte sånt stort sällskap...haha..funderar starkt på att lägga mej faktikst..har laddat hem senaste Grey´s...men jag tror inte ja orkar kolla på de när ja e såhär trött..Näe ja tänker lägga mej nu faktiskt...


Faan va ja retar upp mej på vissa saker/personer...
Som tror att dom e så viktiga och speciella..
Skulle faaan inte tro de va!!
Grr...

(jag e inte såhär irreterad på er alla=0)
och jag tror de flesta av er första vilka
de är som går mig på nerverna vid
de här laget..=)
men ja var tvungen att skriva av mej en sväng..=)
Hahaha...så jävla bitter...
reaktionen blev precis som vi trodde!!
haha va kul!!
Jag förstår faan inte hur man orkar..
V Ä X  U P P!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också alla Gerys hemma nu =) Har bara två kvar att kolla på, sen är det bara att börja med nästa serie jag missar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback