Vikket biobesök!

Hahaha...ja jag säger då de ja!! Riktigt knas blev de idag när jag och Mia skulle på bio! Jag var så sugen på att titta på Jakten på Lycka, eller Music and Lyrics, så jag drog med mej stackars Mia som inte hade nåt att säga till om. Så kommer vi fram o ska betala biljetterna, till Music and Lyrics som de blev, å så har jag mitt kort hemma!!! Hemma!! Smart Sofie!! Jahapp..så ska Mia dra allt på sitt kort..då medges de inte.. då ändrar vi igen så att vi tar en gratissnacks på mitt biokort..o så får han dra om alla rabattkort o grejjer o drar Mias kort igen...fungerar inte..Tar bara våra biljetter och EN snacks, bara den på mitt kort som va gratis...får dra om alla rabattkort igen! Kön bara växte!! Fungerade ialla fall inte! Stackarn i kassan blev alldeles nervös..Vi gick ur kön och Mia fick ringa o se hur mycket hon hade på sitt kort...59 kr!!! Så hade hon några kronor lös, och jag hade 3 kr!! vi kom upp i 79...behövde 84..slutade med att Mia ringde Dallas så han fick föra över pengar...å så skulle vi köpa biljetter på nytt... Så frågar killen i kassan..Blir de samma film ändå?! Jaa säger vi...glada för att allt löst sig...Upp med alla rabattkort och filmkort igen.. o så betalar vi...Haha då har toknissen i kassan skrivit ut biljetter till feeel film!!!!! Bara att återköpa biljetterna och börja om igeeeeen....och upp me alla kort igeeeeeen....ÄNTLIGEN fick vi rätt biljetter, och kom in på vår film!! Som var riktigt bra!! Ja skrattade så ja höll på att dö!!! haha, tårarna rann!! =) Näe de va lyckat! Men ja tycker synd om killen i kassan!! Haha!!!!

Idag pluggade jag o Sandra och blev klara med vårt arbete!! Har gått så himlans bra att plugga tillsammans med henne!! Vi har kompletterat varandra riktigt bra!! Härligt!!Efter det så mötte jag upp Simon så tittade vi runt lite på stan...jag vill ju fortfarande ha en jacka å sånt..så vi kikade...så gick vi förbi Carlings, så Simon sa att vi skulle gå in dit o titta efter jacka..men där hade jag ju vart för nån dag sen så ja tyckte inte de var nån idé..när ja får se världens snyggaste skinnjacka!!!!! De blev köp!! 1200 spänn!! Sen skulle Simon hitta jacka på Naturkompaniet så vi gick dit.. och jag sa att jag inte skulle köpa nåt..meeen vad hittar ja! Jo en skitsnygg Haglöfs jacka...sån friluftsjacka på rea!!! Så de vart köp igen...och SVISCH så hade jag gjort av med 2300 på mindre än 30 minuter!! Bra jobbat SOPHY!!!
Men nu har ja ju jackor ialla fall..=)

På lördag e de fest! Ska bli skoj!! Men jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig!!! Tema: Djur!! Någon som har förslag så tas dom gärna emot! Funderar på att göra de lite smidigt och köra med svart och guldrandiga tights och svart klänning...då borde jag väl ändå kunna vara en tiger...eller e ja ute o cyklar då?!
Ska ialla fall bli kul! Singstar ska de visst bli också!! O då har man ju aldrig tråkigt..;0)
Känner mej redan lite stressad inför lördagen...brorsan ska ha kalasfika..=) han fyller imorrn..eller ja idag..eller vad d blir..den 22:a ialla fall... men han ska ha fika på lördag...men klockan 15 på lördag ska jag och Malin på hårmodellsuttagning! Gratis klippning o grejjer!! Jaa varför inte!!! O sen festen... fullt upp!

Näe nu måste ja plugga! Faaan alltså att jag aldrig lär mig..vad e de för fel...gaaah!!!

Kommentarer
Postat av: Anna - ja den anna.. =)

Du kanske inte vill höra vad jag tycker men jag tycker din idé till tiger funkar kanon. Exakt som det är tänkt. Syns på lördag då. Tjingeling!

2007-03-22 @ 09:25:49
Postat av: Sophy

Det e klart att jag vill höra! =) Då har jag ett alternativ till klädval ialla fall!! Ses på lördag!

Postat av: marika

Jag var krabban i Lilla Sjöjungfrun på en dansuppvisning; röd polo, röda byxor och röd luva. Mamma sydde ett par "klor"! Skiitcola! ;) Du kankse vill låna dom :P haha!

2007-03-22 @ 16:02:29
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: Elin

Låter kanon det Sofie, hmm undrar vad jag ska ha då till helgen efter! Samma tema då =)

2007-03-22 @ 16:05:55
Postat av: Sophy

Marika: Haha, jaa d skulle vara nåt de !=) Kan du skicka upp dem me..ja men va heter de nu då.. de gula långtradarna...snacka om blackout..Äh kommer inte på..du får skicka med Fedex...haha!!

Elin: Jaa, som de känns nu så får de bli de ja kör på...jag kommer inte hinna leta några andra kläder..jobbar 12-20.30 imorrn, o sen på lördag e de fullt upp hela dagen!! Jag hade planer på att ha en klänning gjord av ull först..då hade man kunnat vart ett får! De kan du vara..;0)

2007-03-22 @ 23:25:18
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Johanna

http://shecity.blogg.se/231106214308_html__hjlp.html
<--börja titta där, d var så jag fick hjälp på traven å sen klurade jag lite själv :)

2007-03-23 @ 00:09:41
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Johanna

Meh, hela kommentaren kom inte me... weird! Men iaf så skrev jag att du kan gå in på den länken å kolla för d var så jag fick hjälp på traven :) å sen klurade jag lite själv.

2007-03-23 @ 00:10:45
Postat av: Elin

Hehe ja ett får skulle jag nog passa som, har ju rätta håret iaf =) Nä men det låter ju kanon det du tänkt så kör på det du!

2007-03-23 @ 14:18:45
Postat av: Sophy

Johanna: Tack, men ja e nog fasen seg..fattar inte riktigt ändå...men ja får ta o klura me de där nån dag när ja inte e lika trött som nu! =)

ELin: Ja d blir nog så...har inte så mycket tid till o knalla i affärer imorrn så..

2007-03-23 @ 21:39:02
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Johanna

Man måste ändra bilden så den är större, från 400 pixlar till typ 700. Fattade nada jag också i början men är man envis så e man :P Jajemän vi synes på krogen imorn!! E sjukt laddad :D Kramen

2007-03-24 @ 00:35:59
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback