Mys me Mia Min Mia

Idag har jag vart på stan me Simpa..men den kille e inte så rolig att gå i affärer i, för han suckade efter en affär..hehe!! Men ja drog minsann med honom i några till ialla fall! Så blev de en fika/matbit på Waynes! Men inget shoppat..förutom på systemet..;0)

Ikväll ska ja mysa med Mia Min Mia!! =) Ska bli riktigt myspysigt...vi ska se på Beck o äta lite gotta...typ popcorn då då, eftersom jag har bestämt mig för att fortsätta med mitt godisförbud ytterligare en månad..=) Hur som så¨ska de bli jättetrevligt att umgås lite me Mia, de va så länge sen vi gjorde de nu ju...*dumma oss* =0) Men jag har ju vart sjuk o grejjer, så har ju inte kunnat umgåtts med någon alls..suck! Nu e de prick 1 månad kvar innan hon åker också..booring, vem ska ja nu ha mina tv-kvällar med?!?! Men de blir en tur ner ialla fall, o spana på tyska tv-serier...hehe..=) Å partaja så klart..;0) Tur att hon kommer hem lagom till N0llningen ialla fall!! Vi e verkligen ett dundergäng iår!! Fy faan va kul vi ska ha!! Hihi!!

Imorrn så är det personalfest på jobbet! De blir nog trevligt! De flesta e ju trevligare på fritiden än vad de är att jobba me ialla fall! Tack o lov! De finns så många "ägg" på mitt jobb, så ibland får man panik.. Men d e väl bara att bita ihop antar ja..tyvärr! Men men, kul kväll ska d bli imorrn ialla fall!!

Ååå just ja, våran Norge resa blev inställd:0(
Ellen jobbar ju inom LO i Norge, och det kom en sak ivägen så hon var tvungen att jobba! Känns lite trist, när man sett framemot nåt så länge, men men, inget att göra åt.. Förstår henne absolut! Vi får se fram emot fjällturen i sommar istället!!

Ååå vår midsommar e ju spikad också!! Vi ska till Simons kompis nere i Karlskrona! Så ska vi ut med deras segelbåt!! Kan d bli mycke mysigare!! ;0) Å så ska ja på bröllop 2 juni..;0) D händer lite grejjer..som vanligt runt mej..hehe!!

Näee, undrar ja om man ska ta o hänga lite tvätt! Måste ju titta ut vad ja ska ha på mig imorrn också.. KOmmer ju ha bråttom bråttom från jobbet imorrn juh!! Slutar 17 o bowlingen börjar 18!!! Skynda skynda, som Gunde skulle ha sagt!!

Näe ni.. Kramen Bananen!!

Ååå ja fattar inte hur du kan vara så jävla barnslig!!
Tror du att du har äganderätt eller?!?!
Hon bestämmer väl själv vilka hon vill o inte vill umgås med?!
För henne handlar inte allt bara om Dig!! Dax för dig att förstå de nu kanske!
De e så mycke du inte vet!!
Och de e lika bra att du inser att du kommer att få dela henne med Mig!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska också på bröllopet den 2 Juni =) så ses vi inte innan så ses vi då iaf...
skit trist att jag missar klassfesten hade verkligen velat gå på den :/ så himla typiskt!!!!

2007-03-03 @ 06:34:58
Postat av: Sophy

Skaru?!! Men gud så kul!! =) Skönt att de kommer nån mer i sin egen ålder..;0)
Ja, de va synd att du inte ska gå,=0( känns som att du är den enda man har kontakt med nu för tiden juh!

Jag tycker du ska börja blogg igen, föressten..;0)
Puss

Postat av: Cissi

Kul med personalfest!! Hoppas du får en kul kväll. trist med Norge-resan när den varit planerad så länge. Men se det från den ljusa sidan, då kan ni få besök av oss, hahah ;-) stackare. Puss o kram

2007-03-03 @ 11:08:54
Postat av: Sophy

Jaa de va riktigt trist! Men men, helgen e uppbokade med nya saker nu så..;0) Vi e aldrig lediga vi eller..haha.. Ni e så välkomna hit så!! Hör av er först bara!!
Kkram

2007-03-08 @ 15:04:56
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback