Ja lyckades

Fick respons av min lärare idag, angående den respons som jag gett igår till de övriga i min klass... Jag skrev ju i bloggen att jag inte var så nöjd med de ja skrivit ihop, men de va min lärare..;0)

Tack för de kommentarer du lämnat på atlasberättelserna. Det har du gjort
mycket genomtänkt och bra. Du har lyckats att ge bra, positiv respons men
även gett tips om lite förändringar/brister som kan vara värda att tänka
på. Mycket bra!

Känns ju riktigt bra att veta kan ja säga!


Har vart på stan och handlat presenter i stora lass idag..Vill ju ha en liten present med när de har fyllt år o allt..;0)
Blir ialla fall biljard och mat på Interpool före innan vi går hem till Hanna o Erik o fortsätter partajet där. Meningen va ju att grabbarna skulle bubbla, meeen då drog sig en ur, o dom blev bara två, så då ville dom vara med oss...och vi vart ju också bara två som skulle biljarda eftersom Lelle O Linda inte ska me, vilket e myycke förståligt! Tycker så synd om dej gumman!! SÅ då kör vi en dubbeldejt på Interpool först då! =)

Nu ska ja ta och hoppa in i duschen, och börja gör mej i ordning..kanske ska ja äta nåt först...så ja inte e så sur o grinig..haha!!

Ser framemot en trevlig kväll me trevliga people! =)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback