Förklaring

Efter ett långt samtal med min vän M idag ;0) förstår jag nu att det handlar om en sjukdom. Den sjukdomen som är bland de vanligaste i vårt avlånga land...peronlighetsstörning..det är ju verkligen lessamt för alla inblandade parter, då alla drabbas på sitt sätt.. Men jag hoppas verkligen att allt löser sig!


Idag har jag vart på bandy!!
SAIK spöade Edsbyn!! Såå jävlans skönt!! Hoppas dom lyckas två gånger till bara!!

Har vart på stan med Hanna idag..;0)
Å så har jag fått underbar massage!
Uttnyttjade presentkortet som jag fick av Mia stumpan när ja fyllde
åå fy farao va skönt de va!! Mmm ja njöööt!!
Men nu har ja nog ont i morrn..haha!

Imorrn bire bio med Hanna o Erik på kvällen
Men före de ska jag o Hanna kika på Beck - Advokaten!

Nu ska ja sova!!
Men först pussas!!

Puss o kr am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback