Dagens

Nu har ja vart på stan o handlat, så nu hoppas ja att jag har allt inför kvällen.. hittade inte några guld och svart randiga tights dock, utan bara guldiga..men då fick jag ett tips av Anna att jag kunde vara en guldfisk..så de blir ju fin fint de! Sen hur snyggt de är med guldtights de e ju en annan sak..=) Haha!

Simon o Beckis åkte precis ner på stan..dom ska tydligen gå pubrunda och fira Fredde..killkalas..mmm
Själv ska ja på riktig tjejfest! Har vart och inhandlat Svenska Hits på Singstar idag..så nu jädrar ska de, som killen i kassan sa skrålas!!! Har plockat ihop alla grejjer, så de ligger redo för avfärd till Mia!
Sen kanske kvällen slutar med en tur på Solo.. vem vet.. de får helt enkelt visa sig! =)

Åå jag ska på sån hårmodell grejs..har inte nån lust egentligen..hoppas nog att dom inte tar ut mig, för sånt där kan ju verkligen sluta hur som helst de.. Haha!

Jag retar upp mig på en viss kille..
När ska du förstå att de är dax att skaffa ett eget liv?!
Ja säger då de ja!
Snart kommer du inte ha någon alls kvar att umgås med..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej stumpan!! Står lite LIIITE om bandy tycker jag *skrattar*.....Sitter å stressar upp mig över vår dag som modeller *ler*...måste in i duschen å borsta tänderna noga, vill ju inte lukta gammal urk när man blir sminkad....Ses om en timme..Jag har med mig kameran så du kan lägga in bilder här på bloggen.. =) ....puuuuussss

2007-03-26 @ 09:07:17
Postat av: marika

Ahaa, du kanske menar DHL-lastbilarna?! ;) Eller Posten? ;) haha!

Postat av: Sophy

Malin: Jasså...tänk att du aldrig e nöjd, först e de för mycke bandy, och nu är det för lite bandy...hmmpf! De vart ju skitansbra med modellandet juh! Ska se till o lägga upp lite bilder! Du får skicka över dina också!!

Marika: Jaa just ja! Så heter dom juh! =) Men jag blev en guldfisk istället.. med guldtights och massa guldsmycken..;0)

2007-03-28 @ 16:28:56
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback