Ljuspunkt

Jobbat som vanligt idag då...
Slitit med tidningar och arbetskollegor som inte vet nåt...
Och vissa som tror att de vet allt och vet egentligen inget...
Som tror att de kan bestämma och göra vad de vill..
De funkar inte så när Bitchen Sofie är där!!
Ingen jävel ska stå och hänga utan att ha nåt att göra då!!
Jaja...inte så länge kvar o jobba nu trots allt...
Tur de!! Ledig imorrn, tur de också..för jag är inte kry idag...

Ljuspunkten för dagen var att få återse min MIA!!!
Så skönt att träffa dej igen gumsan!!
Kändes precis som att de var igår.. mysko..=)
Blev lite marängswiss, massa snack och så kikade vi på alla bilder hon knäppt...
Mååånga bilder var de, vi han inte ens med att gå igenom alla..haha!!
Så fick vi lite fina presents..bl a en superfin lykta som passar kanonisch i rummet!!
Och en liten udda kortlek med endast 32!! kort...hmm!! men vi kom på att vi får hitta på nåt partyspel med den..=0) Å så fick jag mej en ring på fingret med..inte från Simon dock..;0) Jättefin va den!!
Tusen tusen tack gumman!!
Nu ska vi bara bestämma oss för när vi ska köra igång med gymmet igen!! Bötessystem på åtminstone Sofie ska de då bli!! Så kanske jag kan ta mej i kragen ja också..;0) Får sätta igång med de när mina schemalagda veckor tagit slut!! När jag börjar få ett socialt liv igen!!

Nu ska jag lägga mig och sova, så jag är utvilad imorrn...då blir de skoj skoj!! =)

Pussen o Kramen!!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, ska du oxå börja på gymmet! Haha, har även jag funderat ut vad straffet ska bli om man skippar det ;)
Btw, fina tapeter ni ska ha! Köpte ganska snarlika på Rusta fast med silver inuti blommorna. Blir nog gööör najs!
Annars allt finemang?!
Hugs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback