Självförsvar

Jaa, idag har det vart mycke självförsvarsprat på jobbe!!
Vi har ju alltid en vakt med oss på kvällarna som stänger tillsammans med oss, vilket verkligen känns toppen! Känner sig mycket tryggare när man vet att han också är där... Ialla fall så pratade vi en massa självförsvar idag, och han visade massa tips på hur man ska och inte ska göra...Sen fick jag ett intressant tips också...Jag beklagade mig över att de inte finns någonting att ha för att man ska känna sig säker, med tanke på att man inte får ha pepparspray och såna grejjer...men då rekomenderade han ett spray som var godkänt i Sverige och EU som verkar toppenbra! Så nu ska jag införskaffa ett sådant, så jag kan känna mig säker när jag är ute med Nemo på kvällarna! Gå in
här ni också och gå under försvarsspray och så beställer ni!!! Billigt och bra!! Kanske är det min och/eller din livlina!! Han rekommenderade TIW, men båda sprayen är säkert bra!!


Funderade ett tag på att knalla ner på stan och äta en matbit så här på kvällsningen, men vi la ner de...ingen av oss orkar och jag är inte sugen heller så... Men imorrn då blir det nog nåt gott igen!! Dock så är jag grymt besviken då de inte har VARMA CHIPS längre, de e ju skandal!! Och jag menar R I K T I G A varma chips..såna små runda bitar som de friterar direkt...Ååå ja som längtat så efter dom...Jädrans skit!! Men jag har hittat ständ där de säljer popcorn ialla fall...de får duga helt enkelt!!

Nu ska ja sova, sen blir de prommis med Malin imorrn bitti, och på kvällen ska vi umgås med Lelle och Linda..jippiey!!! =) Sen kommer Sebbe och Erika på lördag..och en massa andra folk!!! Men vi får ju inte glömma fredagen..då kommer mamsen och co!!
 
Pussar o Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Thyran

Var bara du som ville skriva till mig hihi, ja som ville ha många kommentarer men icke.:)
Men vi syns säkert i morgonkväll, i något öltält <:) Pysskrams!

2007-08-09 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback