Ost och kex

Min älskling har åkt iväg till affären för att köpa ost och kex nu!!!
Mmm de e ju såå underbart gott!! Brieost har jag beställt...och så parmaskinka!! Yammie!!
Sen blir det soffan och en film kanske!!

Blir hemma imorrn med, har däremot tänkt jobba på söndag men vi får se hur jag mår och hur mycket ork jag har i kroppen!! Är jag pigg imorrn ska jag ta mig ner en sväng på stan och se, för klarar jag de så klarar jag av att jobba också, så de är ett bra test tycker ja!!

Har nyss kommit ur duschen, så nu är man fräsch igen..så nu ska ja kamma håret och dra på lite mysiga fräscha kläder också!!




Hanna min vän!!
T A C K  F Ö R  A L L T ! ! !
Kommer sakna dej när du är borta!
Men de finns ju Internet..=)
Va rädd om dej nu!!
P U S S ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anna

Eftersom det är tredje gången jag ligger på
playan i sommar så e jag tyvärr inte så brun...buhuu...kassesommar!! Men hoppas det blir fint nu!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback