N0llning

Ja så var de dax...Ä n t l i g e n ! !
N0llningen drar igång idag, på riktigt! Vi tjuvstartade ju lite fint redan i måndags med phadderfest!! Riktigt lyckat och minst lika bra som förra året!! Blött och festligt var det!! Alla glada och förväntansfulla!! De var verkligen superkul att träffa alla som man inte har träffat på hela sommaren också!!

Idag, strax, är det dags för oss att träffa våra nya n0llor, minst lika spännande för oss som det är för dom tror ja! =) Sen blir det lite kort info för dom, och sen blir de hemfärd, innan vi ska vara tillbaka strax före 17!! Då är det dags för vår kväll, som vi har ansvar för! Så jag hoppas att de blir lyckat, så vi inte skrämmer bort dom redan första dagen..=) Men de ska nog bli bra, de tror ja ialla fall!! Näe om man ska hämta upp Mia gumman då och åka ner och tjuva åt sig lite gratisgrejjer på skolan (sånt som är till för de nya studenterna)..

Hör av mig med uppdateringar!


           
   

Några bilder från kvällen, flera kommer senare..=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilka fina bilder! Eller? =)

Postat av: Elin

Fina bilder hehe =) Du måste lägga upp fler här sedan så jag får se vad ni sysslar med, så jag inte missar så mycket =)

2007-08-22 @ 19:08:03
Postat av: Cissi

Snygga bilder!! :-) Jag missade verkligen ngt!

2007-08-22 @ 22:43:41
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Cissi

Du har inte missat ngt särskilt. Jag håller på att planera en romantisk helg i sthlm för mig och Toni :-)

2007-08-22 @ 22:45:14
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Mia

Fattar inte heller, har vare sååå himla mycke nu. Så jobbigt när man känner sig så maktlös också.. ;(

2007-08-25 @ 15:45:13
URL: http://miasliv.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag och Alfons ska gå agility på gävle brukshundklubb. efteranmäl er vettja! det tror jag går! de roliga är att det bara är ungdomar som går med sina hundar där :) gå in på deras hemsida och leta efter nummeret å anmäl er.... se så! ;) Stor kraaaaaaaaam!

2007-08-25 @ 17:14:06
Postat av: Thyran

Heej! Allt bra ? Har det vart en hård vecka ? :)
Dåligt med uppdatering i bloggen tycker ja ;p
Kram kram !

2007-08-26 @ 20:11:41
Postat av: Becca

Sophyyy! :D Sorry att jag svek dig ikväll, men vänta tills på fredag så är jag taggad till tusen! Hoppas du hade kul (HAR kul fortfarande, kvällen är ju ung!)

2007-08-28 @ 22:32:39
Postat av: Sophy

Becca: Haha, jaa din lilla svikare där..;0) Närå..jag klarade mig allt ändå...fast de va vääldigt dött med pedagoger kan ja tala om...trist..men men, ja hoppas de blir lite bättre ikväll ialla fall! Och fredagen, dä jädrar smäller de! =)

2007-08-29 @ 15:02:28
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback