Kärringskitsnack!

Man ska banne mej inte jobba på en arbetsplats där majoriteten är kärringar eller brudar i fjorton års åldern!! Va e de för jävla fel på det där bygget och personerna som jobbar där!! Fy faan va ja önskar att Hon kommer på vem det var som snackade, så ska ja konfrontera människan i fråga!! De förvånad mig inte om de är nån av sommarjobbarna..förhoppningsvis blir dom inte allt för långvariga.. Vet man inte fakta då håller man truten stängd, så är det bara!! Som jag har slitit på det där stället i sommar för att få allting att fungera som de ska, då tar ja fanimej inte skit, de kan ja tala om!!! En jävla svågerpolitik är vad de är där.. Alla känner alla, och är släkt med alla och kompis med alla...sen snackar man skit om sina egna och sina vänner!! Näe fy faan för sånt där!!

Imorgon är min sista schemalagda dag, och den har jag gett bort till en tjej som gärna ville jobba!! En av de få sommarjobbarna som är vettiga!! Efter imorgon får vi se om jag ens återkommer till stället igen...jag ska ta det lugnt och fundera litegrann, så får vi se sen...de beror alldeles på hur allt artar sig.. Men ett snack med the big boss ska de då bli ialla fall...för folk ska inte tro att dom kan hålla på hur dom vill inte!! Varesig de är åldringar eller nykomlingar!! OK, visst jag är inte världens bästa jag heller..men så mycket skit och ifrågasättningar som man fått ta i sommar, de e inte normalt!! Jag har inget ansvartillägg..då ska jag inte behöva ansvara för dom uppgifterna heller!!

Jaja, vi får väl se vad de blir av morgondagen...Men Hon ska hålla öronen öppna åt mig!! Det tackar jag mycket för!!



Över till något annat!! Har nyss ätit Tacos med grabbsen (Simon o Erik) och nu har dom gått och hyrt en film, vi får se vad de blir för något!! Tidigare idag har jag och Erik vart i Årsunda och kolla på folkrace! Och igår var vi i min stuga och åt surströmming...mmummma!! Sen har de inte hänt så mycket!! Imorrn blir de folkrace igen, eftersom jag är ledig nu då...såå jävla sköööönt!! Sen får vi se vad som händer..På måndag är det dax för Phadderfest, de kan bli en jävla tillställning..=) Och sen på onsdag drar årets N0llning igång...ska bli riktigt kul!! Party party i en veckas tid! Jamenvisst!!! Hoppas på bra väder!!




Jag ber om ursäkt för mitt fula språk...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!! Att du kan använda så många fula ord i en och samma mening *imponerad*. Det låter inte kul alls du, men du kan väll berätta under en promenad i veckan, vilka dagar kan du??? puuuuuss på näsan

2007-08-19 @ 23:25:02
Postat av: Sophy

Malin: Ja när man är upprörd då kan man åstadkomma mycket..;0) Hmm denna vecka börjar n0llningen, så jag har liiite ont om tid...men ev så kanske på tisdagen...ja får höra av mig helt enkelt..=) Puuuuuuusss tebax!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback