Jävla CSN

...eller kanske jävla högskola!!

Fick ett meddelande på mina sidor nyss!!
Jag måste komplettera...föör att högskolan har registrerat att jag har avbrutit min studier den 8 augusti!! Meeen jävla inkompetenta högskolan!!! Då har dom tydligen registrerat alla på kursen, men sen har de vart fel anmälningskod eller nåt sånt...så då har de avregistrerat alla och sen registrerat på nytt...hoppas fanimej att de funkar så ja inte blir utan studiemedel!! Dom som har gått ut med att vi skulle ha våra pengar den här veckan..jomen tjena!!! Ååå ibland blir man så less!!! Just nu fanns de ingen registrering på mej hos CSN men n uskulle dom tydligen hålla koll och se så de kom in nytt registreringsgrejs från högskolan...

Jaja....nu tar vi en öl eller två istället!!!


image277

Kommentarer
Postat av: Anna i Söderhamn

Haha.. ja utslagen hund en sån här dag gör ju absolut ingenting.. Ester ska få följa med på kräftskiva hon men om/när vi går ner på stan får hon ett grisöra och då hoppas jag att hon beter sig. =) Ja vi kanske syns nåt då.. annars får du väl ha en kanontrevlig kväll! Tjillevipp!

Postat av: Anna

Ja hon e brun som en pepparkaka...dom har varit på Römö i Danmark...där vi var osså..när vi roadtrippade. Hoppas ni har skoj på cityfesten! Hörs..puss

2007-08-11 @ 13:45:51
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Sandra

Gu va kul det är att jobba med personal som ifrågasätter allt man säger, sitter med saik-kassar över huvudet och gu vet allt vad man får stå ut med!! Ska du jobba nå i veckan?

2007-08-12 @ 09:10:25
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: marika

Ja, jag är jättenöjd med hallen. Blev mkt bättre än vad jag trodde :) Hur går det med den nya lägenheten? Kram!

2007-08-12 @ 12:51:23
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: Marika

Oh, jag förstår. vi har bott i denna lägenheten sen i februari, och har fått upp 1 tavla i tv-rummet. haha, det eeeekaaaar! Meeen, man blir aldrig riktigt klar heller. Ploppar upp nya ideér hela tiden.:)
Ja, jag ska nog försöka joina nollningen, men de har ingen speciellt för oss basårsläsare. Får bli när man börjar ett program. :)
Hugs!

2007-08-12 @ 20:10:19
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: Cissi

Var oxå tvungen att snacka med CSN..Enligt dem så skulle inte jag börja plugga förns den 27e!!! Puckon. Men de skulle fixa till det där idag. Så vi får väl se när pengarna ramlar in. Tack för i lördags, det var trevligt!! Men ni skulle ha varit kvar ute, hade skoj skojs!

2007-08-13 @ 12:32:58
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Tyyyra!

Det är på hmm bågspännarvägen tror jag de hette men han som har de skulle resa bort en vecka nu så får kika på de när han är tillbaks.
Jag kom upp i 11215 steg idag, gick i från björksätra när vi hade ätit där :)
Tack själv !! KramKram !

2007-08-13 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback