Hatar

De värsta som finns är nog fanimej när de sticker i näsan och rinner i ögonen och gör ont i huvudet...gaah!! I hate it, I hate it, I hate it!!!! Hela jag blir liksom irreterad!! Å så tänker jag på folk som jag inte gillar, och så blir jag ändå mer irreterad!!! Suck vad DU irreterar mig, eller de gör du inte egentligen, för egentligen är du bara en nobody som de är syynd om!! Men idag irreterar du mig, bara för att DU tror att jag bryr mig om dina planer...ojoj, ja säger då de ja!! I feel Sorry for you!!

Näe om man ska ta sig en chokladboll då...vill egentligen skriva ett annat ord, men då blir de väl ett jävla liv att man är rasist eller nåt...jeeesus!! Min darling kommer snart hem med godis åt mig...jag behöver lite energy känner ja!! Myyycke energy!!

Min moster ska föressten äta surströmming på fredag...jag e sååå avundsjuk...jag kanske hänger på jag med!! Who knows!

image279





Åååå de e såååååå syyyyyynd ooooom miiiiiiiig!!!!!! ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback