Full rulle

Så dålig jag har varit på att uppdatera på sistone. Men jag kan tala om för er att det har vart fullt upp här i en veckas tid nu... Just för tillfället har jag inte ens ork att berätta om allt, men jag lovar att det kommer!!
Jag har ialla fall haft en underbar vecka, och än är den inte slut... jag har pratat engelska i massor, även försökt mig på lite tyska och spanska, men de har gått sådär..=) Jag har druckit öl, öl och mera öl, jag har skrikit och sjungit, jag har dansat och studsat, jag har varit full, jag har tagit hand om sådana som varit full, jag har för första gången på 3 år(!!!) sett Mia askanonpackad!! Haha!!! Jag har pratat in ett över 3 minuter långt mobilsvar på Mias mobil...haha stackars dig vännen...But you know Aaaajjj misssssiiiing you...Hahaha! Mitt bästaste mobilsvarlämnande ever..;0) Jag har även ringt folk mitt i natten för att ha nån att prata med, jag har legat på trottoaren och fått en fallande cykel över mig, aaoouch.. Jag har varit den enda (tjej) pedagogen som var full igår, (de bjuder ja på) Jag har cyklat kors och tvärs över vägen, jag har varit lekledare,  Jaa sen har jag gjort en massa annat också, jag tror inte ni behöver veta nåt mera nu!! Men så underbart kul har vi ialla fall!!

Ikväll är det Capsturnering och förfest med Singstar på Midgård, sen blir de Kåren. På fredag har vi vår avslutningssittning på Soldatkyrkan, med trerätters...Skagen toast, kycklingfilé med potatisgratäng och kladdkaka!! Plus 3 öl, vin eller cider, lite underhållning m.m Nån som känner att de vill följa med, hör av er så fixar jag de. KOmmer bli skitkul! Ni behöver inte plugga på högskolan för att få komma, bara så ni vet. De enda kravet är att man är finklädd...alltså inte jeans och t-shirt!

Jaa de va ju en snabb uppdatering de!

Jag har glömt en sak som jag har gjort!!
Jag har träffat så otroligt många nya vänner, många människor som man inte kände sedan innan..och det är verkligen skitkul!!! De känns så tråkigt att veta att man bara har den här terminen framför sig nu och sedan är allt detta underbara över...;0(
Tack alla, som gör N0llningsveckan till det den är!!!
Tack min gamla och mina nya vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! Allt gick bra med Nemo, dom sov separat en stund sen busade dom för allt dom hade =) .... klockan 20.30 var han tillbaka hos er, då skulle vi gå och äta nämligen och vågade inte lämna hundarna ensamma tillsammans..... PUSS

2007-08-30 @ 13:03:30
Postat av: Sophy

Malin: Skönt att allt gick bra! och TACK så JÄTEEMYCKET!!! Ni får säga till när ni behöver hjälp, så tar vi hand om Tyrisen!! Haha näe om dom vart ensamma så vet man ju aldrig vad som hade hänt...speciellt inte med min kåtis till hund..haha! PUSS

Postat av: malin

Varsågod, de var trevligt att ha honom här förrutom att dom inte låter bli varandra en enda minut *S*, hoppas att ni hade trevligt!! PUSS Å KRAM

2007-08-30 @ 22:31:06
Postat av: becca

du har gjort n0llningen grym! vi ses imorgon!

2007-08-30 @ 23:38:19
Postat av: Sophy

Becca: Tack så jättemycket, och tack desamma!! =) Imorrn kör vi järnet!! En lördagsrepris kanske ;0)

2007-08-31 @ 00:02:06
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback