Första Seminariumet

Jaa idag är det dax för det första riktiga seminariumet! Hittills har vi ju bara haft föreläsningar och introduktion! Men idag är den dagen vi ska få träffa gruppen, och så ska vi få träffa våra handledare!! Det känns bra, så vi får väl hoppas att den känslan sitter kvar efter dagen också....

Vet inte om jag har blivit ambitiös eller nåt sånt, men jag o Sandra satt och plugga igår..vi kollade igenom uppsatser och letade litteratur, vilket resulterade i 8 st böcker!! Hem till Sandra och kika i dom, och det i sin tur resulterade i att vi så gott som har får frågeställning och upplägget på uppsatsen klart nu!! Så nu är de bara till o vänta o se om handledare gillar de...Det ska nog gå bra där här också...de som är mest skrämmande är att jag är så otroligt lugn än..väntar bara på ett bakslag nu..

Kvällen sen då...hmm ja skola till 16..eller om de va 17...sen har ja bestämt att jag ska leka med Mia, och innan de hade jag lovat att äta surströmming med min moster i stugan, och så fyller Erik år, så vi skulle ha gjort något med honom...Är man upptagen, eller är man upptagen?!?! Hehe!! De löser sig nog så fint ändå ska du se...

Nu ska Nemo få sig en prommis, och sen blir de till o bika till skolan..
PUSS

Kommentarer
Postat av: thyra

Tjuoo! jo faktikst, så nu ska ja baka toscakaka i kväll, får se hur de går ;p
Neh vi har inte kollat på radhuset, han skulle ju åka bort en vecka så skulle han ringa oss när han kom hem, så får se om han hör av sig.. borde ha gått en vecka snart tycker ja! Jaa visst ! ska ni inte med på folkrace på söndag då?
pusskrams!

2007-08-17 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback