De kom, de sågs, de åkte

Då har vi haft besök och de har även hunnit åkt igen...
Svärmor IngMarie och hennes man Tryggve har varit här sön-tis.. trevligt att träffa dom!! Blir ju inte så ofta!! Den här gången hann vi med en båttur tillsammans med min mor och platspaps också...dom har inte träffats tidigare...dåligt, japp ja vet, med tanke på att de nu är ett tag sedan jag och Simon träffades..men men!!! De gick ialla fall jättebra...tror jag..haha, dom slog ju inte ihjäl varann ialla fall...;0)

Idag har vi hunnit med en tur till OveJansson(affär med massa småsaker och grejjer), IKEA, Mio och Lindholms också...vi letar ju tv-bänk och soffbord, men de e omöjligt att hitta nåt!! Sen nu på kvällen var broder och Elin här! Vi har suttit och planerat lite, för tanken är att vi ska åka till värmen i september! Jiihooo!!! =) =) Ska bli såå underbart!!

Har köpt min tavla idag också som jag har drömt om ett tag nu!! Köpgalen, japp de e jag de!! Usch de är nästan så att ja blir rädd för mig själv...!! ;0)

image265

Simon fick äran att vara med på bloggen också..;0)


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilket snyggt rum!

Postat av: Elin

Sån tavla har vi med =) Fint ni har det!

2007-08-08 @ 13:23:56
Postat av: Mia

De passade ju finfint där, både Simon och tavlan ;)

2007-08-09 @ 09:25:12
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Cissi

Usch vad dåligt av mig!! Jag tänkte inte på tavlan när vi var där i lördags!! Men det var mkt snyggt :-) Inte lika tomt nu. Kram

2007-08-13 @ 12:38:30
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback