Är sommaren här nu?

Idag har de verkligen varit sånt väder som man har önskat att de skulle ha varit hela sommaren!! MEN samtidigt är jag glad att de har varit så pass dåligt väder, för annars hade jag nog haft ännu mera ångest över att ja behövt jobba!!

Riktig sommar har det varit idag!! Och det ska vara hela veckan!!! Perfekt med tanke på att de är cityfesten!! Har varit ute och suttit i gräset och borstat Nemo för en stund sedan...såå skönt!!

Nu har jag bara TVÅ veckor kvar o jobba!! jiiihooo!! Och den här veckan jobbar jag bara 4 dagar, men en av dom måste jag troligtvis tabort..fast de klagar jag inte över egentligen! =)

På fredag kommer nog mamsen, Matte, Lotta och Niklas hit och pratajar litegrann! Sen på lördag är de väl fest för alla som vill..;0) Nääästan alla ialla fall...de finns ju vissa undantag...=)

Men jag antar att de blir så att vi kommer gå ner på stan varje dag och ta nån kall!! =) Och lunchen blir ju garanterat på stan ialla fall...Langos, Vildsvin, Grillspett, Nackos, Varma Chips...ååå va härligt de ska bli med Cityfest!

Imorrn börjar jag skolan... imorrn!!! Vart har juni och juli tagit vägen egentligen??? De har ju gått så sjukt fort...man längtar som en tok till att de ska bli sommar...sen är den över i ett naffs!! FAST sommaren börjar ju IDAG kom ja på nu!!! Jihhoo!! =)

Just ja, ja lär nog kolla upp hur de ser ut med lektioner och jobb i veckan och nästa vecka...Är nog tvungen att ta bort nån dag från jobbet tror ja...om jag inte minns helt fel! Men de varnade ja ju CG för för längesen så de ska väl inte vara några problem!

Idag kommer IngMarie och Tryggve hit, så vi får besök fram till onsdag tror ja! Trevligt trevligt..får se om de blir en sväng ut med mamsen och Mats i båten imorrn...är det sånt här fint väder, så är ju det ett måste!! Sen får vi se vad vi hittar på...jag jobbar ju också så....

Nu har ni fått en Update igen!!! Varsågoda!!


Tusen takk Cissi och Toni för senast!!! Riktigt trevligt!!!
Och Malin!! Nu styr vi upp prommisar minst 3 ggr i veckan!!!


Pussar o Kramar!!!!

image263

De här kallar ja sommar!!
" Barfota utan strumpor o skor..."

image264

Haha, klockren bild...skulle kunna vara jag faktiskt!!
Lovley!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallåj, nu ska vi göra dom här sista två veckorna.. Gu´ vad skönt det ska bli!! Ses imorn kanske? Eller ifs, är jag bara ledig onsdag, så nån dag ses vi... Snart är det ÖVER.. hoho.

Postat av: anna

Jag kommer garanterat att få komma uppåt för att träna, blir nog ingen snö här nere...vet inte ens om dom har skidspår nånstans! =) Sol & hett idag iaf..sköönt! kram

2007-08-06 @ 13:03:16
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Cissi

Tack själv!! Riktigt kul var det, särskilt med sing star :-) Va?! Börjar du i skolan imorn? Trist. Har ngr dagar till på mig jag. Börjar dock få lite ångest! kram

2007-08-06 @ 22:03:33
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Moster Lotta

Tjena!!! Skönt att det snart är slut på jobbet::-)
Klart att vi kommer på Fredag..vi har ju semester igen vi..Hörs å ses! Kram på Er

2007-08-06 @ 22:57:59
Postat av: Johanna

Haha den nedersta bilden var faktiskt klockren :D Hoppas vi springer på varandra på cityfesten i helgen! Kram

2007-08-06 @ 23:23:23
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Sophy

Moster Lotten: Jaaaa snart är de verkligen slut!! Ska bli sååå underbart skönt!! Har du kollat upp möjligheter för nästa sommar åt mej då..hahaha!!! (gäller ju att man e ute i tid..hehe!) Jaa på fredag då jädrar e de fest!! Sitter väl här ett tag först så knallar vi ner sen!! mmm Langos o grejjer..gottigott!! Kramisen!

2007-08-07 @ 18:56:15
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Du jag kom på en sak! Kan du inte bränna de singstar skivorna som du har o skicka till mig? =) Du får en kladdkaka för besväret nån dag! ;P puss puss

2007-08-07 @ 21:13:51
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback