Äntligen

Äntligen har vi fått till den där promenaden som vi pratat om så länge jag och Malin! En riktigt långprommis blev de, vi var ute över en och en halv timme..var riktigt skönt! Voffarna fick leka och springa och bada och trassla och jucka och jaa hela fadderullan, och själva snackade vi en maaaassa skit..haha! Men de va riktigt trevligt gumman, och på söndag kör vi en favvis i repris!! Såg en sjuktransport också, som filmades!! En helikopter som hämtade nån sjuk stackare vid sjukhuset!! Så kanske nåt som ska vara med i de nya sjukhusprogrammet..vem vet..

Igår var vi ut och vandrade på stan på kvällen tillsammans med Erik, Linda och Lelle..Simon den lille skulle jobba natt så han kunde inte leka med oss.. E, L & L åkte en massa karuseller, men själv e ja så feg så jag höll i alla saker i stället, nån måste ju göra de också..=) När Linda och Lelle åkt hem igen, gick jag och Erik och mötte upp Cissi och hennes vän på tant Grön där vi tog en öl!! Rätt som det kom det fram en (ful) gubbe till mig, tog min hand och pussade på den och sa: att jag måste bara säga att du är så otroligt vacker.. jag bara: VAA???, Jo jag sa att jag måste bara säga att du är så otroligt vacker, du är så lik min farmor när hon var ung!! Haha...jaa de e ju trevligt med komplimanger ialla fall!! =)

Eftersom jag är så mörkrädd och Simon jobbade natt, så erbjöd jag Erik att följa mej hem..och som tack fick han såklart övernatt på vår bäddsoffa!! Han slapp gå hem, och jag slapp vara rädd!! Fasen så bra de blev!! Synd bara att de var en massa skit på tv inatt när vi kom hem, och varenda program som var ok, slutade när vi började kolla..haha!!!

Näe om man ska städa då, så de ser okej ut här när mamsen och moster med karlar kommer hit ikväll!! DÅ ska vi nog lyckas få i oss lite mer öl, än den ynka de blev igår!!

Kramen på er!!!

image276

Så här såg Nemo ut när vi började gå, sen var han så slut så man nästan fick släpa hem honom...
När vi kom hem åkte han direkt ner i badkaret, så nu är han ren, fin och SUR och ligger och sover!!

Kommentarer
Postat av: Anna i Söderhamn

Jag tycker bestämt att jag känner igen det med vovven före och efter.. Precis så är Ester också, drar som en tok först när hon ska promenera med nån annan vovve sen orkar hon knappt gå hem efter all lek. Vore kul om Nemo och Ester kunde få träffas nån gång, då blidde det nog fart skulle jag tro. Ha det så bra!

2007-08-10 @ 14:02:03
Postat av: Malin

Jaaa, äntligen vart det av =) .... Tyra var lika sprallig när vi kom hem *suck*.... Ses på söndag! passar det dig bra vid 16.30?? Vore skönt med en kvällsprommis!! PUSS Å KRAM

2007-08-11 @ 10:17:00
Postat av: Sophy

Malin: Jajamänsan de ska nog passa fin fint...så vida inte Sebbe och Erika fortfarande är kvar, för då ska ja kanske vara lite social...men de kan vi se, vet inte när dom åker hem ännu!!! Nemo sov hela eftermiddan igår han, sen kom morsan och dom hit och då vart de tokfart på honom igen! HAha!!Puss o kram!! =)

Postat av: Hanna

Tjenixen! Snart kommer jag och Affe upp och då tycker jag de vore roligt med en långpromenad! Ska du gå någon kurs med Nemo i höst? Stor kram på er alla!

2007-08-14 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback